ΟΑΣΘ: Χωρίς περικοπές δρομολογίων αλλά μικρότερα λεωφορεία για χωριά του δήμου Βόλβης

volvi press 1 Σχόλιο

Έντονοι τόνοι στη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών. Αντιδρά η αντιπολίτευση με τον χαρακτήρα του επείγοντος.

Με την ακρόαση κοινωνικών φορέων συνεχίζεται σήμερα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο μεταξύ άλλων προβλέπει ότι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης «περνά» στο ελληνικό Δημόσιο.

Αύριο Τετάρτη το νομοσχέδιο θα εισαχθεί προς συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής.
«Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα γίνει άμεσα στα μέσα της εβδομάδος. Θα έχουμε την ψήφιση του νομοσχεδίου και έως την επόμενη εβδομάδα θα δημοσιευθεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.

Στις αρχές Αυγούστου, θα έχουμε νέους κρατικούς φορείς και νέα διοικητικά συμβούλια που θα αναλάβουν το έργο του σχεδιασμού και της υλοποίησης αυτού το νέου μοντέλου αστικών συγκοινωνιών»δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της  Εγνατίας Οδού, Απόστολος Αντωνούδης.

Σημείωσε ότι «σήμερα υπάρχουν λεωφορεία που πηγαίνουν στην Περιστερά και στα χωριά της Βόλβης με πληρότητα μόνο έξι και επτά επιβατών και επισήμανε πως δεν χρειάζεται να υπάρχουν τόσο μεγάλα λεωφορεία για αυτές τις διαδρομές».

Διαβεβαίωσε πάντως ότι δεν θα υπάρχουν περικοπές δρομολογίων.

altsantiri.gr

Σχόλια

σχόλια

Σχετικές Δημοσιεύσεις
One Response to “ΟΑΣΘ: Χωρίς περικοπές δρομολογίων αλλά μικρότερα λεωφορεία για χωριά του δήμου Βόλβης”
  1. Konstantinos P Apostolakidis
    # 19/07/2017 στο 12:12 ΠΜ

     να την κάνει τέτοια συγκοινωνία κύριε Πρόεδρε της Εγνατίας οδού. Τι είδους εξυπηρέτηση μπορεί να έχει ένας άνθρωπος που έχει δουλειά και θέλει να εξυπηρετηθεί από κάποιες Δημόσιες υπηρεσίες, Τράπεζες, ΔΕΚΟ, κλπ… Τι είδους συγκοινωνιακό πλάνο να καταρτίσετε, όταν δεν έχετε την στοιχειώδη γνώση του σφυγμού της κίνησης των χωριών που αποτελούν τον Δήμο Βόλβης,. ώστε να προχωρήσετε σε ενοποιημένα δρομολόγια που θα περνάνε μέσα από τα χωριά? Τόσα λεοφωρεία περνάνε για να πάνε Ασπροβάλτα – Σταυρό – Λαγκαδά, κανένα δεν ανεβαίνει 2χλμ. προς τα πάνω «γιατί δεν συμφέρει» λένε. Πόσο πια πετρέλαιο καίει το ρημάδι στα 2 χλμ που θα ανέβει? Κηροζίνη καίει? Τι να περιμένει κανείς από το ΚΤΕΛ, όταν ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ, μονίμως ξύνουν τα παπάρια τους σε οποιοδήποτε θέμα που αφορά τους δημότες τους.  Το πρόβλημα όμως είναι ότι θεωρούν την επανεκλογή τους σίγουρη, και δεν ιδρώνει το κωλαράκι τους, γιαυτό χέστηκαν για τον τσομπάνο που πρέπει να πάει στον Λαγκαδά… 

    Μόνο για να δίνετε Πιστοποιητικά Γεννήσεως είστε και αυτό , ας είναι καλά οι υπάλληλοι, εσείς απλά τα υπογράφετε, ταγάρια… 

    Ποιος είναι υπεύθυνος ? ΝΟΜΟΣ 4199/ΦΕΚ Α 216/11.10.2013 Άρθρο 5 ….. 

    Άντε Νυχτιάτικα….

Αφήστε μια απάντηση