Επίδομα Θέρμανσης 2014

epidomathermansis

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η υποβολή αιτήσεων από τα νοικοκυριά προς τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για την καταβολή του επιδόματος θέρμανσης.

Το επίδομα θέρμανσης χορηγείται σε φυσικά πρόσωπα, που πληρούν τα κριτήρια χορήγησης και αφορά αγορές πετρελαίου εσωτερικής καύσης θέρμανσης, που πραγματοποιούνται από 15 Οκτωβρίου μέχρι και 30 Απριλίου κάθε έτους.

Οι δικαιούχοι μπορούν να λάβουν προκαταβολή το 25% της επιδότησης, σε διάστημα 20 ημερών από την υποβολή της αίτησης

Η προκαταβολή και το επίδομα κατατίθενται σε τραπεζικό λογαριασμό χωρίς προσκόμιση δικαιολογητικών, ενώ όσοι αγοράσουν παραπάνω από μία φορά πετρέλαιο θέρμανσης δεν θα υποβάλουν πάλι αίτηση.

Σε κάθε περίπτωση, η επιδότηση των 0,35 ευρώ το λίτρο, θα χορηγηθεί σε όσα νοικοκυριά πληρούν συγκεκριμένα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, αλλά θα καλύπτει περιορισμένες ποσότητες αγορασθέντος πετρελαίου, που θα ποικίλλουν για κάθε νοικοκυριό, καθώς θα εξαρτώνται από τον αριθμό των τετραγωνικών μέτρων της κύριας κατοικίας και από την περιοχή στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη κατοικία.

Συγκεκριμένα για τον Νομό Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής θα κυμαίνονται από 450 έως 1.800 λίτρα

Υπενθυμίζεται ότι, δικαιούχοι του επιδόματος θέρμανσης είναι:

-Κάθε άγαμος φορολογούμενος με ετήσιο συνολικό εισόδημα μέχρι 30.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία συνολικής αντικειμενικής αξίας μέχρι 200.000 ευρώ.

-Κάθε ζευγάρι εγγάμων με ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα μέχρι 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας μέχρι 300.000 ευρώ.

-Κάθε μονογονεϊκή οικογένεια με ετήσιο συνολικό εισόδημα μέχρι 43.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας μέχρι 300.000 ευρώ.

-Για κάθε προστατευόμενο τέκνο του ενδιαφερόμενου το εισοδηματικό όριο των 40.000 ή 43.000 ευρώ προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ.

1. Με ποιους κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων του Επιδόματος πετρελαίου Θέρμανσης;

α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε. συνδέονται, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet.

β. Οι χρήστες που δε διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας ΑΦΜ και Αριθμό Ειδοποίησης κάποιου εκ των τελευταίων 5 εκκαθαριστικών της Φορολογικής Δήλωσης.

Εάν δε θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης και τυχαίνει το όνομα χρήστη (username) να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Για αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης σας μέσω των σχετικών διαδικασιών. (βλέπε Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις που αφορούν στην Πιστοποίηση Χρηστών).

2. Ποιες διαδικτυακές εφαρμογές θα χρησιμοποιήσω για την εξυπηρέτηση του Επιδόματος Πετρελαίου (Ε.Κ.Π.Θ) ;

Στην ιστοσελίδα www.gsis.gr Υπηρεσίες προς Πολίτες> >Υπηρεσία Χορήγησης Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης

α. Εφαρμογή Υποβολής/Τροποποίησης Αίτησης Ένταξης στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης συγκεκριμένου έτους

β. Εφαρμογή Διαχειριστών – Εκπροσώπων για συμπλήρωση στοιχείων ενοίκων και χιλιοστών θέρμανσης.

3. Μέχρι πότε έχω προθεσμία υποβολής αίτησης στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης;

Εως τις 31/5/2015!

4. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Πώς θα γίνει η διασταύρωση των στοιχείων;

Ο προμηθευτής πετρελαίου δεν δίνει στοιχεία για την υποβολή της αίτησής σας. Κάθε παραστατικό αγοράς πετρελαίου υποβάλλεται από τον προμηθευτή στη ΓΓΔΕ. Αυτά που πρέπει να προσέξετε είναι:

Η σωστή αναγραφή του ΑΦΜ σας!

Η σωστή αναγραφή του αριθμού παροχής της ΔΕΗ! 

ΠΡΟΣΟΧΗ! τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του προμηθευτή και στην αίτησή σας.

Τα σωστά τετραγωνικά που έχετε δηλώσει στην Φορολογική σας Δήλωση!

5. Έχω υποβάλλει την αίτησή μου στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης, το παραστατικό αγοράς όμως αναγράφει τον αφμ της συζύγου μου. Θα υπάρξει πρόβλημα στην διασταύρωση των στοιχείων;

Η διασταύρωση των στοιχείων δεν θα ολοκληρωθεί. Τα στοιχεία του ΑΦΜ και του αριθμού παροχής της ΔΕΗ πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και στην αίτησή σας.

6. Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN που έχω δηλώσει. Πώς μπορώ να τον διορθώσω;

Θα προβείτε σε τροποποιητική αίτηση στην οποία θα διορθώσετε τον ΙΒΑΝ.

7. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις. Τι να κάνω;

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet. Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

Επίσης στο τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΔΕ/ΔΥΠΗΣ 15515 (με αστική χρέωση) και στο 2104803131

Παρακαλούμε ακόμα να λάβετε υπόψη σας, ότι το τηλεφωνικό κέντρο δεν είναι αρμόδιο να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΥΟ.

 

Σημ. Volvipress

Έχουμε αφαιρέσει την διαδικασία για τους διαχειριστές των πολυκατοικιών, μιας και η πλειονότητα στον Δήμο Βόλβης είναι Μονοκατοικίες και για την ευκολότερη κατανόηση της διαδικασίας, για αποφυγή μπερδέματος.

Η θετική, η αρνητική απάντηση, δίνεται αμέσως μετά την αποδοχή της υποβαλλόμενης αίτησης.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

seven − one =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.