Οδική Σύνδεση Νιγρίτα – Σοχός – Ασκός – Βαϊοχώρι – Εγνατία Οδός

Σε κλίμα δημιουργικής συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», σύσκεψη για το Έργο: «Οδικός Άξονας «ΝΙΓΡΙΤΑ – ΣΟΧΟΣ – ΑΣΚΟΣ – ΒΑΪΟΧΩΡΙ», μεταξύ των Δημάρχων του Δήμου Λαγκαδά, κ. Ιωάννη Καραγιάννη, του Δήμου Βισαλτίας, κ. Αγνή Δουβίτσα και της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.».

O Οδικός Άξονας «Νιγρίτα – Σοχός – Ασκός – Βαϊοχώρι», μήκους 34 χλμ. και διατομής 7,50μ. συνδέει την πόλη της Νιγρίτας, διερχόμενος στις νοτιοανατολικές παρυφές της, με την Εγνατία Οδό στην περιοχή του Α/Κ Βαϊοχωρίου. Ταυτόχρονα συνδέει οδικά τους Νομούς Σερρών και Θεσσαλονίκης. Η οδός στο σύνολό της είναι υπεραστική και παρακάμπτει τους οικισμούς Νιγρίτας, Σοχού και Ασκού.

Η Εταιρεία «Εγνατία Οδός Α.Ε.» σύμφωνα με την Δ1/ο/3806/08-10-2013 απόφαση του ΥΠΟΜΕ έχει την αρμοδιότητα για την ωρίμανση μελετών και την κατασκευή του εν λόγω άξονα.

Έγινε αναλυτική ενημέρωση για την μέχρι σήμερα πορεία εκπόνησης των μελετών καθώς και για τις λοιπές ενέργειες που απαιτούνται για την πλήρη μελετητική ωρίμανση του έργου. Πιο συγκεκριμένα, έχει εκπονηθεί το μεγαλύτερο μέρος των απαιτούμενων μελετών και υπολείπονται η μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα «Νιγρίτα – Σοχός – Ασκός», η μελέτη Κτηματογράφησης – Κτηματολόγιο καθώς και οι οριστικές μελέτες Τεχνικών, συνολικού προϋπολογισμού, σύμφωνα με το Ν. 4412/2016, 660.000 € (χωρίς έκπτωση και προ Φ.Π.Α.).
Σύμφωνα με το άρθρο 107 του Ν. 4530/2018, προκειμένου να εκκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης μελετών απαιτείται δέσμευση του 40% της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης. Επομένως θα πρέπει να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση της τάξης των 264.000 € (προ ΦΠΑ).

Για να ολοκληρωθεί η μελετητική ωρίμανση του έργου, εκτιμάται ότι, υπό τις παρούσες συνθήκες θα απαιτηθεί χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, υπό τον όρο ότι η ως άνω δαπάνη εκπόνησης των μελετών, θα έχει ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Στη συνέχεια, εφόσον ολοκληρωθεί το σύνολο των απαιτούμενων μελετών και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν συντελεστεί οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, θα υπάρχει η δυνατότητα να προκηρυχθεί ανοικτός διαγωνισμός για την κατασκευή του έργου, υπό τον όρο ότι η δαπάνη υλοποίησής του θα έχει ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1 × 2 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.