Μια χωρίς λόγο απόφαση δαπάνης της οικονομικής επιτροπής του δήμου Βόλβης

παράπονα τουριστώνΔιαβάσαμε στην Διαύγεια μια απόφαση της οικονομικής επιτροπής για διάθεση πίστωσης ποσού 8.499,30 ευρώ για “Έρευνα και καταγραφή ποιοτικών και άλλων χαρακτηριστικών των τουριστών του δήμου Βόλβης”

Ομολογούμε ότι δεν καταλάβαμε το αντικείμενο της έρευνας. Θα γίνει για να:

  • διαπιστώσουμε την ποιότητα των τουριστών;
  • μάθουμε τις τουριστικές συνήθειες και συμπεριφορές των τουριστών;
  • καταγράψουμε τα παράπονα των τουριστών;

Και στις τρεις ερωτήσεις υπάρχουν ήδη απαντήσεις οπότε θεωρούμε “πεταμένα χρήματα” το ποσό της απόφασης.

Την πρώτη ερώτηση μπορούνε να απαντήσουν (και τσάμπα) άνετα οι ξενοδόχοι, τα τουριστικά γραφεία και οι κάτοχοι ενοικιαζομένων δωματίων για να μάθουμε την ποιότητα (η οποία είναι ήδη γνωστή) των τουριστών στον δήμο Βόλβης.

Στην δεύτερη ερώτηση μπορεί να απαντήσει και η “κουτσή Μαρία”. Και αν δεν μπορεί αυτή υπάρχουν εκατοντάδες σχετικές μελέτες και δημοσιεύσεις. Αρκετές απ αυτές δημοσιεύσαμε και εμείς στην κατηγορία άρθρων Τουρισμός

Όσο για την τρίτη ερώτηση υπάρχουν στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα σε εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σύμφωνα με την οποία τα παράπονά των τουριστών αφορούν:

  • εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες παροχής καταλύματος (50,7%)
  • μεταφορές (32,7%)
  • αναψυχή και πολιτισμός (5,2%)
  • ένδυση και υπόδηση (1,7%)
  • επικοινωνία (1,5%).

Τα παράπονα των Ελλήνων αφορούν:

  • μεταφορές (37,9%)
  • αναψυχή και πολιτισμός (17,5%)
  • επικοινωνία (13,3%)
  • εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες καταλύματος (6,1%)
  • ένδυση- υπόδηση (5,2%).

Είμαστε περίεργοι να δούμε αν υπάρξουν αντιδράσεις κυρίως από την αντιπολίτευση.

Και μην ξαφνιαστείτε αν δείτε στα ερωτηματολόγια απαντήσεις όπως:

  • «Δεν πρέπει να επιτρέπεται η γυμνόστηθη ηλιοθεραπεία στην παραλία, γιατί αποσπούσε πολύ τον άντρα μου, που ήθελε απλά να χαλαρώσει.
  • «Η παραλία είχε πολύ άμμο. Έπρεπε να καθαρίσουμε τα πάντα όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο.»
  • «Είδαμε ότι η άμμος δεν ήταν όπως στο φυλλάδιο, που την έδειχνε άσπρη, ενώ ήταν περισσότερο κίτρινη.»
  • «Κανείς δεν μας είπε ότι το νερό θα έχει ψάρια. Τα παιδιά φοβήθηκαν.»
  • «Αν και στο φυλλάδιο έλεγε ότι η κουζίνα είναι πλήρως εξοπλισμένη, δεν υπήρχε στα συρτάρια, κόφτης για αυγά.»
  • «Οι δρόμοι ήταν γεμάτοι λακκούβες και έτσι δεν μπορούσαμε να διαβάσουμε τον τουριστικό οδηγό, όση ώρα βρισκόμασταν στον λεωφορείο που μας μετέφερε στο θέρετρο και εξ αιτίας αυτού, δεν γνωρίζαμε πολλά πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε στις διακοπές μας.»
  • «Με τσίμπησε κουνούπι. Το φυλλάδιο δεν ανέφερε κουνούπια.»
  • «Ο μνηστήρας μου κι εγώ, όταν κλείσαμε το δωμάτιο, ζητήσαμε δύο ξεχωριστά κρεβάτια, αλλά τελικά εσείς μας δώσατε δωμάτιο με ένα διπλό και τώρα σας θεωρώ υπεύθυνους γιατί έμεινα έγκυος. »

Μην γελάτε γιατί στην τρελή εποχή που ζούμε όλα μπορούν να συμβούν όπως πχ η παραπάνω απόφαση της οικονομικής επιτροπής του δήμου Βόλβης. Και αν κάνουμε λάθος μπείτε επιτέλους στον κόπο να ενημερώνετε σωστά τους δημότες.

volvipress.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

three − 2 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.