28η Οκτωβρίου και η σταδιακή υποβάθμιση της Ελληνικής Παιδείας

oxi-fasoulasΔεν γνωρίζουμε κατά πόσο θα γιορτάζεται ακόμα το ΟΧΙ του 1940 τα επόμενα χρόνια με παρελάσεις, με δοξολογίες, με μαγνητοφωνημένα πολιτικά μηνύματα αρχηγών που δοξάζουν και υμνούν αυτό το μεγάλο ΕΠΟΣ. Οι Έλληνες, για να ακριβολογήσουμε, οι ηλικίες από εξήντα χρονών και πάνω, όταν βιολογικά φύγουν, θα έχουν φύγει κι άλλα πράγματα μαζί τους, όπως και οι Εθνικές γιορτές, το περιεχόμενο και η ουσία αυτών και θα καταγράφονται απλά και μόνο για το θεαθήναι στα σημερινά ιστορικά δεφτέρια για να μη φεύγουν οι σελίδες άδειες και μένουν άνεργες οι πολιτικές σκιές. Άλλωστε θα πρέπει κανείς να είναι πολύ αφελής, νυχτωμένος, κοινωνικά παροπλισμένος και κομματικά σαβανωμένος για να πιστεύει στα μεγάλα λόγια και στα μηνύματα των πολιτικών, οποιουδήποτε αξιώματος και κόμματος κι αν κατέχουν. Εκείνο που ξεχωρίζει σ’ αυτούς είναι η μεγαλόστομη ρητορεία και η πολιτική αλληγορία. Τα έργα μιλούν μόνα τους.

Ο απόηχος της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, δείχνει και την Ιστορία της Χώρας μας, την οποία, δυστυχώς τα σχολοπαίδια στην Ελλάδα, στο σύνολο, δε γνωρίζουν σχεδόν τίποτα και για την 28η Οκτώβρη 1940 και για την 25η Μαρτίου του 1821 αλλά και για το Πολυτεχνείο, που σύντομα φτάνει. Κι αυτό είναι πλέον γνωστό και όσο πικρό κι αν είναι, είναι γεγονός αναμφισβήτητο και αληθινό.

Στους μαθητές υπάρχει μια σύγχυση γύρω από ημερομηνίες, τόπους και ονόματα ηρώων άλλοι είναι τελείως ανημέρωτοι άλλοι αδιάφοροι και άλλοι, μεσήλικες, έχουν άγνοια περί του χαρακτήρα των εθνικών μας γιορτών. Ασφαλώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις μαθητών, και δόξα τω Θεό, οι οποίες σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στην διαπαιδαγώγηση από τις οικογένειές τους (για τη δεκαετία του 1940 κάθε οικογένεια έχει δώσει έναν ήρωα) και σε μικρό ποσοστό από το σχολείο. Είναι πασιφανές ότι τα παιδιά μας σήμερα δεν γνωρίζουν το Ρήγα Βελεστινλή, τον Κολοκοτρώνη και μύριους άλλους και πολύ περισσότερο δε γνωρίζουν τίποτα για το Έπος το 40. Τι άλλο μπορεί να είναι αυτό από μια επονείδιστη καταισχύνη; Δεν είναι μια πώληση της Ιστορίας μας και μια προδοσία; Γιατί έχουμε τόσο ξεπεσμό στις αξίες;

Κι όμως, παρόλα αυτά, αρκετοί νέοι γνωρίζουν όλα τα βρώμικα και αισχρά της «μοντέρνας» κοινωνίας και γίνονται ένθερμοι δέκτες-θύματα σε όλα τα άχρηστα, που η επίσημη πολιτεία τούς πρόσφερε και τους προσφέρει. Αν και γι’ αυτά τα «γιατί» υπάρχουν πολλές απαντήσεις και εξηγήσεις που άπτονται με την υποβάθμιση του Ελληνικού πολιτισμού, την Ιστορία και τα ιδανικά του, για το αποτέλεσμα ευθύνη έχουν οι μεταχιτλερικοί «μαστόροι»..…..(«θα τελειώσει ο πόλεμος, όλα θα τακτοποιηθούν. Κι εμείς θα ρίξουμε όλες τις δυνάμεις που έχουμε, όλα τα μέσα που διαθέτουμε, τα πάντα για να παραπλανήσουμε τους ανθρώπους… Από τη λογοτεχνία και την τέχνη, θα βγάλουμε την κοινωνική ουσία, θα ξεμάθουμε και θα αναγκάσουμε τους καλλιτέχνες να μην παρουσιάζουν την αλήθεια, την πραγματικότητα. Η λογοτεχνία, το θέατρο, ο κινηματογράφος θα δοξάζουν τα πιο χαμηλά ανθρώπινα συναισθήματα. Εμείς θα υποστηρίξουμε τους καλλιτέχνες, που θα εμφυτεύουν στη νεολαία τη λατρεία του σεξ, της βίας, του σαδισμού, της προδοσίας, της ανηθικότητας… Το βασικό στήριγμά μας θα είναι η νεολαία, την οποία θα διαφθείρουμε, θα τη χαλάσουμε, θα την κακοσυνηθίσουμε. Εμείς μέσα από τους νέους, θα κάνουμε κατασκόπους, κοσμοπολίτες….» 1945, Τσόρτσιλ -Ντάλες)… οι ένθερμοι συνεχιστές του τόπου μας κι εμείς οι πολίτες που γυρνάμε γύρα από την ουρά μας. Δεν αξίζει να διαμαρτύρεται κανείς όταν για τη διαμαρτυρία δεν προσφέρει τίποτα!

Μπορεί να μας δώσει κάποιος μια απάντηση; Ίσως ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Παιδείας, ενδεχομένως ο υπουργός εξωτερικών. Ποιος είναι αυτός που μπορεί να μας.…καθησυχάσει;
Οι πολιτικοί της Ελλάδας έχoυν ρίξει το βάρος στην σταδιακή υποβάθμιση της Παιδείας κι αυτό φαίνεται τα τελευταία χρόνια όπου αυτός ο τομέας άφησε τις αρνητικές εκφάνσεις του σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Η «Παγκοσμιοποίηση» από τη μια και ο Δούρειος Ίππος από την άλλη… (Ε. Ε. τώρα με το Ευρώ βέβαιο είναι πως θα μεταβληθούμε σε μουλάρια ή -επιτρέψτε μας- σε γαϊδούρια, σαν κι εκείνα που έφερναν γύρα τα μαγγανοπήγαδα της εποχής, που έτρωγαν πιότερο ξύλο και λιγότερο σανό…. ψεύτες να βγούμε εκεί θα φτάσουμε… αλλά αυτά είναι συστατικά που επανδρώνουν μια αυτοκρατορία!) κοινός στόχος τους είναι το ξερίζωμα των πολιτισμών των λαών, έτσι που οι πολίτες να μη μπορούν να εκφραστούν, να διαμαρτυρηθούν, να απεργήσουν και να διαδηλώσουν και σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, στο βαθμό που γνωρίζουμε, χάρη σε εξανδραποδισμένες πολιτικές θα πληρώσει (πληρώνει) το μεγαλύτερο τίμημα και στις αξίες.

Η σταδιακή υποβάθμιση της Ελληνικής Παιδείας ήταν ένα από τα πρώτα μεγαλόπνοα σχέδια ασχημόμορφων «διπλωματών» και ο απολίτιστος Έλληνας γίνεται και εύκολο θήραμα, θύτης και θύμα και βεβαίως καλός σύμμαχος. Σύμμαχος στους πολέμους, σύμμαχος και στην Οδύσσεια των «λαθρομεταναστών», παράγουν και εξάγουν υποπροϊόντα της «Pax Americana» και η «σύγχρονη» Βαβυλωνία, από τους ονάγρους αφέντες της Δύσης, καθίσταται πλέον αναγκαία στους λαούς. Η «σύγχρονη» και «ισχυρή» Ελλάδα, αναμφισβήτητα αποτελεί μια επιβεβαίωση για τις μέχρι τώρα αρνητικές πολιτικές της και προγράμματα. Μέσα σε ένα από κάθε άποψη ομιχλώδες τοπίο, τα μέτρα που λαμβάνει η ελληνική κυβέρνηση, έτσι όπως εμείς τα καταλαβαίνουμε, είναι μέτρα που αφελληνίζεται η εθνική ταυτότητα της Χώρας, όσο το κύμα των «λαθρομεταναστών» ολοένα αυξάνεται.

Παρεμπιπτόντως και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αυτό δε σημαίνει πως είμαστε ενάντια στους μετανάστες και ότι ο υφιστάμενος αφελληνισμός είναι δικό τους έργο. Κάθε άλλο, κι ούτε ευθύνονται οι μετανάστες γι’ αυτό. Απλά η δυστυχία τους μεγαλώνει όταν και οι χώρες «φιλοξενίας» δεν έχουν ακόμα κι ούτε πρόκειται ποτέ να κοινωνικοποιηθούν. Έτσι, μην προλάβουν μερικοί «ξύπνιοι» και αποπροσανατολίσουν το άρθρο μας. Όσο οι «λαθρομετανάστες» δεν αποκαθίστανται ως άνθρωποι και στη Χώρα μας, υπάρχει καμουφλαρισμένος ρατσισμός και πρόβλημα δημοκρατίας.

Μέσω των πολέμων και της αναγκαστικής φυγής των συνανθρώπων μας, δημιουργούν τις προϋποθέσεις ανάμεσα στους λαούς, έτσι που να εκκολάπτεται «αόρατα» ο ρατσισμός. Από κει πηγάζουν και οι συγκρούσεις μεταξύ των πολιτών, ξένων και ντόπιων. Ο ένας κλέβει, ο άλλος σκοτώνει κ.λ.π. (κατά κει πάμε όλοι) αναγκάζοντας τους ανθρώπους να σκέφτονται μόνο πως θα επιβιώσουν. Κι αυτό είναι ένα άλλο υποπροϊόν μέσα από τη σαβούρα που βγάζει ο «σύγχρονος» Κόσμος μας. Κι εκεί ακριβώς η Ελληνική Παιδεία συμπεριφέρεται ανάλογα αξιοποιώντας όλες τις «ευκαιρίες» σε βάρος της.

Συχνά προσπαθούμε να δώσουμε τις ανάλογες παθητικές διαστάσεις οι οποίες μας δείχνουν μια Παιδεία αποσαθρωμένη και με περίεργα καμουφλαρίσματα όπως αυτά εκδηλώνονται κάθε φορά και μέσα από μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας (κυβερνητική) αλλά και μεμονωμένες περιπτώσεις. Μια Παιδεία που παράγει επιστήμονες-ρομπότ και όχι ανθρώπους. Έτσι λοιπόν με τα υπαρκτά δεδομένα η ίδια η γλώσσα μας σιγά, σιγά θα αποκατασταθεί από την Αγγλική εφόσον η Ελίτ της Ελλάδας βλέπει την Αγγλική ως την πρωταρχική εμπορική γλώσσα.

Τα μεγάλα ανθελληνικά παιχνίδια πρέπει να καταπολεμηθούν με κάθε τρόπο. Πιστεύουμε πως τη μερίδα του λέοντος στην ευθύνη την έχει η σημερινή κυβέρνηση. Εκείνο που μένει να τους πούμε είναι, και ανεπιφύλακτα το έχουμε ξαναπεί, κύριοι πάτε στα σπίτια σας.

«Μη χάνετε το θάρρος σας και είναι μακριά,
εκείνος ο χειμώνας που φαίνεται ψηλά.
Μόνο να φυλαχτείτε!
Βάλτε βαθιά τις ρίζες σας μαζί αγκαλιαστείτε,
αγέρας είναι δυνατός, να μη τον φοβηθείτε!……..»

Βάιος Φασούλας

Ε.Ε. – Γερμανία – Οκτώβρης 2002 Web: www.fasoulas.de * e-mail: vaios@fasoulas.de

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17 − 5 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.