Αν η αγελάδα-Τουρισμός, δεν τους κάτσει να την αρμέξουν…
“Μπουμ” ή “μπαμ” στον τουρισμό;
“Ατμομηχανή” λες τον κλάδο που ενισχύεις, στρατηγικά, να σύρει την οικονομία σου. Όταν τον κλάδο τον έχεις για άρμεγμα… τον αποκαλείς “αγελάδα”.
Μόνο γλυκόλογα θα ακούσουμε για τον τουρισμό στη ΔΕΘ. Γλυκόλογα, γλειψίματα και χάδια από τον Αλέξη Τσίπρα.
Τι ατμομηχανή της οικονομίας… θα γίνει ο τουρισμός. Τι πνεύμονας για την ανάκαμψη και τη δίκαιη αριστερή ανάπτυξη… Τι ταξίματα για παγώματα σε ΦΠΑ και το κράτος δίπλα στην τουριστική βιομηχανία με όλες του τις δυνάμεις… (ποιες δυνάμεις εννοούν… πότε δεν καταλάβαμε).
Γιατί όλα αυτά; Γιατί ο “στάβλος” του κράτους-κύκλωπα που ζει από το αίμα επιχειρήσεων, επαγγελματιών και το βιος των μισθωτών και επαγγελματιών φορολογουμένων δεν έχει “αγελάδα” να αρμέξει.
Και το κράτος – τέρας θα παραμείνει στην κατάσταση που το βρήκαν και οι αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ. Οι οποίοι φρόντισαν μόνο να το μεγαλώσουν. Να το κομματικοποιήσουν ακόμη περισσότερο.
Βγαίνουμε από τα μνημόνια με υποχρεωτικά πλεονάσματα 3,5% και 2% ως το 2060. Πως θα προκύψουν; Από τη δική μας τσέπη. Από τις κατασχέσεις των σπιτιών. Από το μπλοκάρισμα μισθών και συντάξεων.
Για συρρίκνωση του κράτους ούτε λόγος… Αντίθετα μεγαλώνει όσο μπορεί. Και στο κέντρο και την Περιφέρεια. Εκεί (στην Περιφέρεια) να δεις τσιμπούσια… και σπατάλες.
Ξάφνου όμως…, στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ, ανακαλύφθηκε η νέα “αγελάδα”. Το όνομα αυτής… Τουρισμός. Χαϊδευτικό… “ατμομηχανή”. Η νέα ατμομηχανή της οικονομίας με 32.000.000 τουρίστες το 2018.
Είναι όμως καλό και για τη βιομηχανία Τουρισμού, να μην ξεχνά (τώρα στο “μπουμ” της) πως οι πολιτικοί (όλοι οι πολιτικοί και όλα τα κόμματα) δεν την βλέπουν (όπως λένε) “ατμομηχανή της οικονομίας…”.
Ως “αγελάδα για άρμεγμα” την κορτάρει… το πολιτικό σύστημα. Και αν, η αγελάδα-Τουρισμός, δεν τους κάτσει να την… αρμέξουν, θα την φάει η μαύρη προπαγάνδα και η χυδαιότητα. Η ίδια που έφαγε και την προηγούμενη ατμομηχανή…
Τη βιομηχανία της (κάποτε βιομηχανικής) Ελλάδας των δύο 10ετιών, (από το 1955 μέχρι το 1975) και του μεγαλύτερου εργοδότη της οικονομίας αφού απασχολούσε μέχρι και 1.100.000 εργαζόμενους, πριν ξεκινήσει η κατάρρευση με προγραμματισμένες (και πολιτικά) κρατικοποιήσεις.
Ας μην ξεχνάει λοιπόν, ο σημερινός Τουρισμός, ότι ατμομηχανές… της οικονομίας βλέπαμε στη βιομηχανία και μετά το 1985. Τότε που η φορομπηχτική και η ανύπαρκτη αναπτυξιακή πολιτική έκαιγε τα σπαρτά… στη μεταποίηση.
Τότε που ξεκινούσε το φαινόμενο της επιχειρηματικής μετανάστευσης για να εξελιχθεί σε σημερινή καθημερινότητα.
Του Γιώργου Κράλογλου