Νέα σελίδα τουριστικής προβολής στο Facebook από το Δήμο Πλατανιά

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του για αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενίσχυσης του δίαυλου επικοινωνίας και διάδρασης με τους επισκέπτες – και όχι μόνο – του τόπου, ο Δήμος Πλατανιά προχώρησε στη δημιουργία μιας νέας σελίδας στο Facebook με θέμα την τουριστική προβολή και πληροφόρηση του Δήμου με τίτλο “VISIT PLATANIAS”

Στόχος της νέας σελίδας είναι η ανάδειξη των φυσικών και πολιτιστικών θησαυρών του τόπου και η προσέλκυση επισκεπτών, όχι μόνο στην παραλιακή τουριστική ζώνη του Δήμου αλλά και στην ενδοχώρα αυτού με τον αξιόλογο ορεινό όγκο, το πλούσιο φυσικό περιβάλλον, τα πανέμορφα χωριά, τις γραφικές εκκλησίες και τη μοναδική γαστρονομία. Μέσω της σελίδας, θα μπορεί επίσης, οποιοσδήποτε χρήστης επιθυμεί να αποστείλει φωτογραφικό υλικό ώστε αυτό να δημοσιεύεται και να προβάλλονται οι ομορφιές και τα αξιοθέατα του Δήμου.

«Με τη νέα ιστοσελίδα επιδιώκουμε να διευρύνουμε τον κύκλο των επισκεπτών μας, αξιοποιώντας το διαδίκτυο, μέσα από χρήσιμες πληροφορίες για τα αξιοθέατα του τόπου μας, πολιτιστικά γεγονότα, φωτογραφίες και βίντεο που προβάλουν και αναδεικνύουν την περιοχή μας» επισημαίνει ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Πέτρος Μαρινάκης. Παράλληλα, επισημαίνει ότι η εν λόγω ενέργεια περιλαμβάνεται στο εγκεκριμένο – από τον ΕΟΤ – πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Πλατανιά και ενισχύει, με ψηφιακά μέσα, τη διαμόρφωση συνθηκών εμπλουτισμού, αναβάθμισης, διαφοροποίησης και εξειδίκευσης του τοπικού τουριστικού προϊόντος, με την διαδικτυακή προβολή και ανάδειξη θεματικών εναλλακτικού τουρισμού όπως π.χ. ο γαστρονομικός, ο θρησκευτικός και ο περιηγητικός τουρισμός.

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Γιάννης Μαλανδράκης επισημαίνει πως «στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν κύριο δίαυλο επικοινωνίας και διάδρασης με το κοινό, ενώ έρευνες έχουν αποδείξει πως επηρεάζουν την απόφαση στην επιλογή προορισμού» προσθέτοντας πως «η εν λόγω πρωτοβουλία του Δήμου συμβάλει στην αναβάθμιση των μέσων τουριστικής προβολής αυτού, στη βελτίωση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος και των τουριστικών υπηρεσιών γενικότερα προς τους επισκέπτες της περιοχής του Πλατανιά καθώς στην πληρέστερη πληροφόρηση των επισκεπτών του Πλατανιά παράλληλα με την ανάδειξη του περιβαλλοντικού, πολιτιστικού και ιστορικού αποθέματος του Δήμου».

ert.gr

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

nine − two =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.