Νεανικός τουρισμός: πώς να τους προσεγγίσετε

neoiΟι ταξιδιώτες ηλικίας κάτω των 35 ετών είναι ανεξάρτητοι, αναζητούν προσφορές στο διαδίκτυο και επιθυμούν διακοπές πόλης ή σε παραθαλάσσιους προορισμούς με οικονομικές και αυτοεξυπηρετούμενες υπηρεσίες.

Οι προοπτικές ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς ταξιδιωτών είναι τεράστιες εάν γίνει σωστή προσέγγισή της από τις τουριστικές επιχειρήσεις. Σε αυτό καταλήγει νέα έρευνα Aito Travel Insights 2015 που διενήργησε η Ένωση Ανεξάρτητων Τουρ Οπερέιτορ.

Η πληροφόρηση σχετικά με τις ταξιδιωτικές συνήθειες της νέας γενιάς είναι κριτικής σημασίας για τη διασφάλιση του μέλλοντος των επιχειρήσεων-μελών, επισημαίνει η Ένωση. Όπως αναφέρει η γενική διευθύντρια της Ένωσης, Kate Kenward, οι πράκτορες και οι τουρ οπερέιτορ χρειάζεται να ασχοληθούν με τις ηλικίες ταξιδιωτών κάτω των 35 ετών προκειμένου να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη τους και να τους κρατήσουν για πάντα, αφού δε μπορούν να τους αγνοήσουν.

Η έκθεση Aito Travel Insights βασίζεται σε έρευνα που διενεργήθηκε το Μάιο σε συνεργασία με την Spike Marketing και τα στοιχεία της προέρχονται από δείγμα 28.000 πελατών 39 παρόχων, 6 πρακτόρων και 2 τουριστικών γραφείων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι περισσότεροι από τους μισούς νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες έκαναν κράτηση των τελευταίων διακοπών τους ανεξάρτητα, κανονίζοντας τις μεταφορές και τη φιλοξενία μέσω διαφορετικών εταιριών. Σχεδόν το ένα πέμπτο έκανε κράτηση των πιο πρόσφατων διακοπών του μέσω τουριστικού πρακτορείου και σχεδόν το ένα τρίτο μέσω τουρ οπερέιτορ.Είναι πιστοί πελάτες και τείνουν να ταξιδεύουν με τα στενά ή όχι μέλη της οικογένειας.

Η ευκαιρία που παρουσιάζεται για τους επαγγελματίες, τονίζει η κ. Kenward, είναι να ενημερωθούν για την εξοικονόμηση χρημάτων και τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται η κράτηση οργανωμένων διακοπών μέσω του εμπορίου. Πρέπει, αναφέρει, να τους γίνουν γνωστές όλες οι επιλογές.

Επίσης, όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα αυτά προτιμούν να επικοινωνούν, η έρευνα δείχνει κυριαρχία των ψηφιακών μέσων με μόνο το 11% να ενδιαφέρεται για χρήση μπροσούρας για πραγματοποίηση κράτησης, έναντι του αντίστοιχου ποσοστού 22% που ισχύει για τα άτομα ηλικίας από 55 έως 74 ετών.

Οι νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες είναι επίσης το κοινό που διαβάζει περισσότερο από κάθε άλλο τις κριτικές πελατών στο διαδίκτυο (43%), έναντι του 28% της ομάδας 55-74 ετών και 11% της ομάδας άνω των 75 ετών οι οποίοι διαβάζουν κριτικές.

Στην πλειονότητά τους (73%) προτιμούν την ψηφιακή επικοινωνία για τη γνωστοποίηση νέων διακοπών (email, newsletter) όμως μόνο το 5% επιθυμεί άμεση επικοινωνία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter.

Εάν η ιστοσελίδα μιας εταιρίας δεν είναι φιλική στην πλοήγηση μέσω κινητού τηλεφώνου, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να χαθούν κρατήσεις. 

Ως προς τις δαπάνες, οι ταξιδιώτες κάτω των 35 ετών ξοδεύουν λιγότερα σε σχέση με τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και θα πρέπει να προσεγγισθούν ανάλογα.

tornosnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

seven + twenty =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.