Ο τοπικισμός στείρο πλάνο ανάπτυξης για τον δήμο Βόλβης
Μάρκετινγκ προορισμού, είναι η προβολή ενός τόπου, μιας περιοχής προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών.
Αυτή η προβολή βασίζεται σε μια στρατηγική που εστιάζει στην επικοινωνία των συναισθημάτων με την ντόπια κουλτούρα και τη συνολική νοοτροπία που βιώνουν οι άνθρωποι όταν επισκέπτονται αυτήν την περιοχή.
Είναι γεγονός ότι για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο χρειάζονται άνθρωποι με όραμα για τον τόπο, μεράκι και αφοσίωση στο έργο.
Στο πλαίσιο των ταξιδιών και του τουρισμού, δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη θετική επίδραση της καλής αφήγησης: Τελικά, οι αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι πάντα αυτές που σχετίζονται με τις τοπικές παραδόσεις και τα έθιμα που πέρασαν από γενιά σε γενιά ενός τόπου και τις αναπαράγουν τοπικοί οδηγοί, ξεναγοί και δημοσιογράφοι τουρισμού. Αλλά και απλοί, μεμονωμένοι επισκέπτες.
Αυτή η εξιστόρηση του τόπου δημιουργεί μέρα με την μέρα μια παρακαταθήκη για τον προορισμό. Και γίνεται όλο και πιο βιωματική καθώς ελκύει και περισσότερους επισκέπτες .
Αυτό ακριβώς η εξιστόρηση, το storytelling γίνεται μέσα από ιστοσελίδες που συνήθως παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την περιοχή μας. Πληροφορίες για: διαμονή, φαγητό, αξιοθέατα, εκδηλώσεις, μουσεία, τις τέχνες και τον πολιτισμό ενός προορισμού, την ιστορία και την αναψυχή, κάνοντας πολλές φορές και προτάσεις δραστηριότητας ανάλογα με την εποχή. Η οργάνωση γίνεται σε συνεργασία με τους ανθρώπους που δουλεύουν για τον τουρισμό και τις Τοπικές Αρχή.
Εν ολίγοις, αυτά είναι τα πρώτα βήματα μιας στρατηγικής μάρκετινγκ προορισμού. Ο στόχος μας: να βοηθήσουμε να γίνει το ταξίδι του επισκέπτη «μια πολύ πιο ευχάριστη εμπειρία από κάθε άποψη».
Θέλουμε να προχωρήσουμε?
Αν ναι, τότε ατομική προβολή, τακτικές μικροπολιτικής και πελατειακών σχέσεων καθώς και στείρος τοπικισμός είναι έξω από αυτό το πλάνο.
Αρχικό κείμενo: Θάνια Δούκα thousandnews.gr