Πρωτοφανής τρόπος καταμέτρησης υδρομέτρων στην ΔΕΥΑ Βόλβης

idrometraΠρωτοφανής τρόπος καταμέτρησης υδρομέτρων εφαρμόζεται στην ΔΕΥΑ Βόλβης. Για την καταμέτρηση των υδρομέτρων έτους 2014 υπεύθυνοι είναι οι ιδιοκτήτες. Θα πρέπει δηλαδή να καταγράψουν τα νούμερα των υδρομέτρων τους και να πάνε στα γραφεία της ΔΕΥΑΒ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Βόλβης) στην Ασπροβάλτα για να δηλώσουν αυτά τα νούμερα συμπληρώνοντας υπεύθυνη δήλωση.

Δεν γνωρίζουμε αν αυτό είναι απόφαση του συμβουλίου της ΔΕΥΑΒ αλλά σίγουρα από κάποιον δόθηκε εντολή για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση. Η είδηση κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα οι δε υπάλληλοι στα γραφεία δίνουν οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές.

Πολλοί είναι, κυρίως οι μη μόνιμοι κάτοικοι, που δεν το γνωρίζουν αυτό αλλά και αν το γνωρίζουν έρχονται πλέον μόνο τα Σαββατοκύριακα που τα γραφεία είναι κλειστά.

Πολλά είναι τα ερωτήματα για την απαράδεκτη και πρωτοφανή αυτή διαδικασία. Μεταφέρουμε ενδεικτικά κάποια από αυτά που μας μεταβίβασαν κάτοικοι της περιοχής:

  • Οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών πρέπει να πάνε στην Ασπροβάλτα για την δήλωση;
  • Γιατί δεν έγινε επίσημη ανακοίνωση και ενημέρωση;
  • Γιατί δεν μπορεί να γίνει η δήλωση τηλεφωνικά ή μέσω internet;
  • Γιατί συνεχώς ο Δήμος και οι υπηρεσίες του πρέπει να δυσκολεύουν την ζωή των κατοίκων;
  • Τι θα γίνει αν κάποιος δεν πάει να κάνει την δήλωση;
  • Τι θα γίνει αν κάποιοι δεν γνωρίζουν τι ακριβώς να δηλώσουν ή δηλώσουν από άγνοια κυρίως, λάθος νούμερα;
  • Ποιο σοφό μυαλό έδωσε αυτήν την εντολή;
  • Γνωρίζει ο Δήμαρχος κ. Διαμαντής Λιάμας αυτήν την κατάσταση;

Αυτά και άλλα πολλά είναι τα ερωτηματικά των καταναλωτών. Φυσικά δεν πρόκειται να δοθούν απαντήσεις για μια ακόμη φορά, όπως δεν δόθηκαν σε εκατοντάδες άλλες ερωτήσεις που έγιναν μέσα απ την σελίδα volvipress.gr. Υπάρχει άραγε γραφείο τύπου στον δήμο Βόλβης για να απαντήσει;

Δεν θα γράψουμε περισσότερα για την ώρα ελπίζοντας ότι θα βγει επίσημη ανακοίνωση ή διάψευση ή διόρθωση της ανακοίνωσης μας αυτής. Πάντως είναι αρκετοί αυτοί που ήδη έχουν κάνει δήλωση.

4 thoughts on “Πρωτοφανής τρόπος καταμέτρησης υδρομέτρων στην ΔΕΥΑ Βόλβης

  1. Μπραβο στην ΔΕΥΑΒ που πηρε την αποφαση να αλλαξη τον τροπο καταμετρησης του νερου. Τ επομενο βημα ελπιζω να ειναι ενα απλο τηλεφωνημα και οχι υπευθυνες δηλωσεις και γραφειοκρατια! ΜΠΡΑΒΟ!

  2. Συμφωνώ με τον κο Ζήση, προτείνω εκ μέρους της ΔΕΥΑΒ να προβεί σε ανακοίνωση οποία να λέει τον αριθμό τηλεφώνου που θα επικοινωνεί ο καταναλωτής και έλεγχος με στοιχεία του όπως π.χ Αριθμός ταυτότητας ή ΑΦΜ. Απλά και όμορφα.!!

  3. Πρωτοποριακό! Ο πελάτης ορίζει την τιμή του προϊόντος άμεσα! Μήπως να ενημερώσουμε τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου? Οι Έλληνες για ακόμη μια φορά, στην σύγχρονη εποχή, δίνουν τα φώτα του πολιτισμού στους βαρβάρους!

  4. Η απόφαση της ΔΕΥΑΒ δεν έχει να κάνει με την εφαρμογή κάποιας καινοτόμου μεθόδου καταμέτρησης των υδρομέτρων, ούτε με τον εκσυγχρονισμό και πέρασμα στην ψηφιακή εποχή έστω με νηπιακά βήματα.
    Με αυτή την μέθοδο προσπαθεί να καλύψει την απουσία σοβαρού Management και πολιτικής στην ορθή καταγραφή των υδρομέτρων και την εκ νέου έλλειψη των απαραιτήτων υπαλλήλων που χρησιμοποιούσε επί χρόνια για αυτή την δουλειά.
    Ας μην ξεχνάμε ότι αρκετοί υπάλληλοι που είχαν χρησιμοποιηθεί από την ΔΕΥΑΒ έχουνε να λαμβάνειν.
    Ας σταθούμε όμως στην προκείμενη ενδεχόμενη κατάσταση αν φυσικά αληθεύει.
    Δεν είναι λογικό να ταξιδέψει ο Δημότης ακόμα και 40 χιλιόμετρα για να δηλώσει τα στοιχεία του υδρομέτρου, είτε γιατί θα πρέπει να δαπανήσει καύσιμα , είτε να κάνει την δουλειά της ΔΕΥΑΒ ,για τις ανταποδοτικές υπηρεσίες που πληρώνει στην Δημοτική Επιχείρηση, τις οποίες φυσικά και χρεώνεται.
    Δεν είναι λογικό να υποβάλλεται Υπεύθυνη Δήλωση για τα στοιχεία του υδρομέτρου, την στιγμή που δεν είναι αδιάβλητα τα στοιχεία που θα υποβληθούν.
    Στην επόμενη ώρα της χρήσης του νερού, ήδη τα στοιχεία που υποβλήθηκαν είναι ανακριβή.
    Δεν υπήρξε πλήρη ενημέρωση το πώς και τι πρέπει να δηλώσει (αν είναι επίσημη η θέση αυτή εκ μέρους της ΔΕΥΑΒ).
    Η συγκεκριμένη πολιτική εκτός του ότι μπορεί να προκαλέσει απώλεια εσόδων στην ΔΕΥΑΒ, θα αποτελέσει σίγουρα αιτία για πολλές ενστάσεις για τα ποσά θα χρεωθούν.
    Εν συνεχεία θα ασχολείται το Δημ. Συμβούλιο με τις ενστάσεις σπαταλώντας και ξοδεύοντας χρόνο που θα μπορούσε να διαθέσει για την επίλυση πιο σοβαρών ζητημάτων.
    Το καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιηθούν οι 2 μέθοδοι που αναφέρουν πιο πάνω οι φίλοι Ζήσσιος και Κώστας.
    Πλην όμως η κοινοποίηση Αριθμού ΑΦΜ και Ταυτότητας βάσει νόμου απαγορεύεται μέσω τηλεφώνου, διότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί εις βάρος του πολίτη.
    Όμως εν προκειμένω, μιας και πρόκειται για Δημοτική Επιχείρηση, η οποία ήδη διαθέτει φαντάζομαι το ΑΦΜ του καταναλωτή, μπορεί να γίνει ταυτοποίηση με τα 3 τελευταία ψηφία του.
    Παρ όλα αυτά είναι εφικτή η δήλωση κατανάλωσης μέσω διαδικτύου, την στιγμή που υπάρχει η μηχανοργάνωση και η υποδομή στην ΔΕΥΑΒ.
    Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως παράδειγμα η ΔΕΗ.
    Όμως επειδή ζούμε στην Ελλάδα, και γνωρίζουμε ότι ο Έλλην είναι πολυμήχανος, όπως για παράδειγμα, τοποθετεί ανάποδα το υδρόμετρο, η το βγάζει και το βάζει κάποιες ορισμένες φορές , και συνήθως πριν τον έλεγχο των υδρομέτρων, πώς θα διασφαλιστεί η ορθότητα της δήλωσης χωρίς έλεγχο?
    Πώς θα περιοριστεί η διαφυγή εσόδων από την Δημοτική επιχείρηση?
    Γιατί άλλοι να πληρώνουν, και κάποιοι ‘’μάγκες’’ να κοροϊδεύουν το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο?
    Ελπίζω ότι η νέος πρόεδρος της ΔΕΥΑΒ ο οποίος είναι ένας άξιος άνθρωπος, να ερευνήσει το θέμα μελλοντικά, μιας και θα του λύσει τα χέρια σε ένα πρόβλημα το οποίο επί χρόνια δημιουργεί πρόβλημα και εντάσεις στους Δημότες αλλά και στην επιχείρηση.
    Ελπίζουμε ότι θα βελτιωθεί η παροχή των υπηρεσιών προς τον Δημότη, χωρίς να ταλαιπωρείται..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8 − 1 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.