Αντιδήμαρχοι δήμου Βόλβης για το χρονικό διάστημα από 01-09-2022 έως 31-10-2023

Ο Δήμαρχος Βόλβης Νομού Θεσσαλονίκης

Έχοντας υπόψη :

1) Την απογραφή πληθυσμού του 2011 σύμφωνα με την οποία (ΦΕΚ 3465/τ.Β΄/28.12.2012) οι έξι (6) πρώην Δήμοι και νύν Δημοτικές Ενότητες: Αγίου Γεωργίου – Απολλωνίας –Αρέθουσας- Εγνατίας – Μαδύτου και Ρεντίνας που αποτελούν τον Δήμο Βόλβης έχουν αθροιστικά πληθυσμό 23.478 κατοίκους.

2) Τις διατάξεις : α)  των άρθρων 9,58, 59 και 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» ΦΕΚ 87/τΑ΄/ 7-6-2010 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

3) Τις διατάξεις των άρθρων 41 και 68 του Ν. 4555/2018 και τις διατάξεις των  άρθρων 2, 5 και 114  του Ν. 4623/2019.

4) Την υπ’ αριθμ.15.150/15-04-2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010» (ΦΕΚ 955-Β και διορθ. σφαλμ. ΦΕΚ 1034-Β΄)

5)Το γεγονός ότι σύμφωνα με την παραπάνω ισχύουσα νομοθεσία, ο αριθμός των Αντιδημάρχων με αντιμισθία στο Δήμο Βόλβης  ανέρχεται σε έξι (6), ενώ υπάρχει δυνατότητα ορισμού επιπλέον του 1/3 αυτών χωρίς αντιμισθία (παρ.7 άρθ.59  Ν. 3852/2010).

6) Τις αριθμ. 278/2019, 291/2019, 73/2020,  341/2020, 313,2021 προγενέστερες αποφάσεις Δημάρχου για ορισμό Αντιδημάρχων μέχρι 31-08-2022.

7) Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Βόλβης, ο οποίος εγκρίθηκε με την αριθμ. 2968/13-01-2017 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης  (ΦΕΚ 999/Β΄/24-03-2017) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Α. Ορίζουμε τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Βόλβης, με θητεία από 01-09-2022 μέχρι 31-10-2023, και τους μεταβιβάζουμε αρμοδιότητες ως εξής :

1) Τον κ. Ιορδανίδη Θεόδωρο Αντιδήμαρχο Τοπικής Οικονομίας, Διαχείρισης Καθημερινότητας  και Ηλεκτροφωτισμού με αντιμισθία  και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3.Την αρμοδιότητα για την εφαρμογή της νομοθεσίας για την αδειοδότηση και λειτουργία κτηνοτροφικών και πτηνοτροφικών εγκαταστάσεων  σύμφωνα με την κείμενες διατάξεις.

4. Τον καθορισμό των όρων λειτουργίας των λαϊκών αγορών και των εμποροπανηγύρεων και για την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων.

5. Η χορήγηση βεβαιώσεων για τις γνωστοποιήσεις ίδρυσης, λειτουργίας και εγκατάστασης των καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

6. Η τήρηση των διατάξεων που αφορούν το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.
7.Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας κινηματογράφων,  θεάτρων και παρεμφερών επιχειρήσεων και η διενέργεια των προβλεπόμενων επιθεωρήσεων.

8. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας παιδότοπων και  διάφορων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων, όπως λούνα πάρκ, τσίρκο, πίστες αυτοκινητιδίων, που  προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, καθώς και ο έλεγχος τήρησης των σχετικών διατάξεών.
9. Η χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών τεχνικών ψυχαγωγικών παιγνίων και παροχής  υπηρεσιών διαδικτύου, καθώς και ο έλεγχος τήρησης των σχετικών διατάξεων.
10. Η χορήγηση της παράτασης στις άδειες λειτουργίας μουσικών οργάνων, καθώς και ο έλεγχος  τήρησης των σχετικών διατάξεων.

11. Τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, καθώς και τον έλεγχο της ηχορύπανσης.

12. Τον έλεγχο των όρων και των ωρών λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα.

13. Την υπογραφή αποφάσεων  επιβολής κυρώσεων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος λόγω έλλειψης άδειας λειτουργίας ή άλλων λόγων όπου προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

14. Την εποπτεία της χρήσης και λειτουργίας των δημοτικών καταστημάτων και γραφείων.

15. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και ενώπιον κάθε Αρχής .

16. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα όλων των αρμοδιοτήτων του.

17. Την άσκηση αρμοδιότητας των άρθρων 94 παρ. 6 εδάφια 28-42 του Ν. 3852/2010.

18. Τον καθορισμό χώρων για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθρια διαφήμισης.

19. Την αρμοδιότητα να επιβάλει πρόστιμα για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν. 2946/2001 ΦΕΚ 224/τΑ΄/2001).

20. Τη χορήγηση, ανάκληση και αφαίρεση αδειών χρήσης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων.

21.Την διαχείριση και αντιμετώπιση των προβλημάτων των κοινόχρηστων χώρων αιγιαλού και παραλίας.

22. Την έκδοση Αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις του κανονισμού χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου.

23. Σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο για την καθημερινότητα της  Δημοτικής Ενότητας Απολλωνίας:

Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.

Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας  των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Γ. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και  συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.

Δ. Την εποπτεία συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας.

24. Την συντήρηση και επισκευή δικτύων ηλεκτροφωτισμού και την λήψη μέτρων για την ασφάλεια εσωτερικών και εξωτερικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.

25. Την ευθύνη για τον προγραμματισμό κίνησης οχημάτων της Υπηρεσίας Ηλεκτροφωτισμού.

26. Την εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας των κοινοχρήστων χώρων χρησιμοποιώντας  τα ανάλογα μέσα και προσωπικό.

27. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

28. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.

29. Την παραλαβή δικογράφων.

2) Τον κ. Σαββόπουλο Χρήστο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κυκλικής οικονομίας χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2. Την εποπτεία των εργαζομένων του τομέα του.

3. Την εποπτεία ανακύκλωσης και αποκομιδής απορριμμάτων

4.Τη διαχείριση στερεών αποβλήτων, σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης, μεταφόρτωσης, επεξεργασίας, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης, λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων

5.  Την αξιοποίηση όλου του φάσματος Κυκλικής Οικονομίας που αφορά στην πρόληψη, μείωση, ανασχεδιασμό, επανάχρηση, ανακατασκευή, ανακύκλωση και ανάκτηση.

6. Την εποπτεία και τον έλεγχο για την παράνομη και ανεξέλεγκτη απόρριψη απορριμμάτων ή λυμάτων σε πρώην ΧΑΔΑ ή σε άλλους δημόσιους χώρους.

7. Η μέριμνα, σύμφωνα με τις ισχύουσες πυροσβεστικές διατάξεις, για την τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού, από τους ιδιοκτήτες, νομείς, και επικαρπωτές, των οικοπέδων και των ακάλυπτων χώρων.

8. Για την  καθημερινότητα όλων των δημοτικών ενοτήτων  :

Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.

Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας  των παιδικών χαρών, των πάρκων, των χώρων πρασίνου και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

9. Την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων.

10. Την ευθύνη του γραφείου κίνησης και την καλή λειτουργία των οχημάτων και μηχανημάτων, την χρέωσή τους για συντήρηση, τον τεχνικό έλεγχο (Κ.Τ.Ε.Ο.), την ασφάλισή τους, την κάρτα καυσαερίων και τη νόμιμη κυκλοφορία τους.

11. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

12. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

13. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας που πραγματοποιείται στον Δήμο μέσω ΟΑΕΔ, υπογράφοντας όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα πρόσληψης, τοποθέτησης και αποχώρησης των απασχολούμενων.

14. Την ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητάς του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.

15. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.

16. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

17. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.

18. Την παραλαβή δικογράφων.

3) Τον κ. Καρακίτσο Απόστολο Αντιδήμαρχο Ποιότητας ζωής, Τεχνικών Θεμάτων και πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2.Να εισηγείται θέματα υπηρεσιακής και πειθαρχικής κατάστασης προσωπικού των υπηρεσιών που ορίζεται αρμόδιος.

3. Την σύνταξη των εκθέσεων αξιολόγησης των υπαλλήλων του τομέα του.

4. Την εποπτεία θεμάτων αρμοδιότητας της Τεχνικής Υπηρεσίας

5. Να υπογράφει:

α) Πράξεις επιβολής εισφοράς σε χρήμα.

β) Βεβαιώσεις εξόφλησης εισφοράς.

γ) Βεβαιώσεις υποβολής δήλωσης ιδιοκτησίας.

6. Η εκπόνηση τοπικών προγραμμάτων για την προστασία και αναβάθμιση του φυσικού,  αρχιτεκτονικού και  πολιτιστικού περιβάλλοντος, στο πλαίσιο των εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών.

7. Η μέριμνα και η λήψη μέτρων για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των  κατοίκων, όπως ο έλεγχος σήμανσης των εργασιών που εκτελούνται στις οδούς και της τήρησης των υποχρεώσεων αυτών που εκτελούν έργα και εναποθέτουν υλικά και  εργαλεία στις οδούς του δημοτικού ή κοινοτικού δικτύου, η λήψη μέτρων και ο έλεγχος για  την προστασία από επικίνδυνες οικοδομές, από έλλειψη μέτρων ασφάλειας και υγιεινής σε  εργασίες που εκτελούνται και γενικότερα από δραστηριότητες που εγκυμονούν κινδύνους για τη ζωή και την περιουσία των κατοίκων.
8. Το σχεδιασμό  για την προστασία και αναβάθμιση της αισθητικής των οικισμών.
9. Τη μέριμνα και τη λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη πρόσβαση στους κοινόχρηστους χώρους.

10. Την ευθύνη για την έκδοση αδειών λειτουργίας των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

11. Την υπογραφή των χορηγούμενων από τον Δήμο αδειών ίδρυσης και λειτουργίας δημοτικών και ιδιωτικών παιδικών ή βρεφονηπιακών σταθμών.

12. Την εποπτεία καταγραφής της δημοτικής περιουσίας.

13. Την εποπτεία θεμάτων κτηματολογίου.

14. Την εποπτεία της πορείας των πολεοδομικών εφαρμογών.

15. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

16. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

17.  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων

18. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

19. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.

20. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

4) Τον κ. Πανταζίδη Νικόλαο Αντιδήμαρχο Διοικητικής και Οικονομικής Διαχείρισης, χωρίς αντιμισθία  και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες :

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.

2.Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3. Να εποπτεύει και ελέγχει τον προγραμματισμό και την είσπραξη   των εσόδων: φόρων, εισφορών, τελών, ενοικίων και λοιπών δικαιωμάτων.

4. Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων

5. Να  υπογράφει τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής και τα φύλλα εκκαθάρισης των δαπανών.

6. Της έγκρισης των δαπανών και της διάθεσης όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό του Δήμου πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής Απόφασης Ανάληψης Υποχρέωσης.

7. Να υπογράφει όλες τις προκηρύξεις διαγωνισμών έργων και προμηθειών του Δήμου, να εκδίδει τις αποφάσεις απ’ ευθείας αναθέσεων προμηθειών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.

8. Να εκδίδει αποφάσεις απευθείας ανάθεσης εργασιών και να υπογράφει όλες τις σχετικές συμβάσεις.

9. Την υπογραφή συμβολαίων προσκυρώσεων με ιδιώτες – ιδιοκτήτες σύμφωνα με τις μελέτες των Πράξεων Εφαρμογής των Πολεοδομικών Μελετών του Δήμου.

10. Την υπογραφή όλων των μισθωτηρίων συμβολαίων που πραγματοποιούνται για την εκμίσθωση δημοτικής ακίνητης περιουσίας ή κοινόχρηστών χώρων.

11.  Την ευθύνη της παραλαβής των εκμισθωμένων δημοτικών ακινήτων μετά την λήξη των συμβάσεων και την διαπίστωση τήρησης των συμφωνηθέντων όρων για την παράδοσή τους.

12. Την υπογραφή πρωτοκόλλων διοικητικής αποβολής για αυθαίρετες καταλήψεις δημοτικών ακινήτων.
13. Την έκδοση αποφάσεων επιβολής προστίμων που αφορούν παραβάσεις των κανονισμών: α) καθαριότητας β) νεκροταφείων γ) υπαίθριας διαφήμισης δ) άρδευσης του Δήμου καθώς και την επιβολή προστίμων για τέλη φωτισμού, ηλεκτροδοτούμενων χώρων και ΤΑΠ.

14. Την   ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.

15. Την ευθύνη για την εφαρμογή των οδηγιών και προτάσεων- παρατηρήσεων του γιατρού εργασίας και του τεχνικού ασφαλείας.

16. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

17. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

18. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

19. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.

20. Την παραλαβή δικογράφων.

21. Να υπογράφει:

α) Πράξεις επιβολής εισφοράς σε χρήμα.

β) Βεβαιώσεις εξόφλησης εισφοράς.

γ) Βεβαιώσεις υποβολής δήλωσης ιδιοκτησίας.

5) Την κ. Δαγκλή Μαρία Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Διαχείρισης Καθημερινότητας με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.

2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3. Να σχεδιάζει και μεριμνά για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη των μαθητών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και για τη γενική παιδεία των κατοίκων

(π.χ. Ίδρυση και λειτουργία βιβλιοθηκών- ίδρυση και λειτουργία κέντρων
δημιουργικής απασχόλησης παιδιών – ίδρυση και λειτουργία πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής).

4. Να μελετά και να εισηγείται για τη ρύθμιση ζητημάτων εύρυθμης λειτουργίας της προσχολικής εκπαίδευσης και των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις δικαιοδοσίες που δίδονται στο Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις.

5. Εποπτεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και κάθε άλλο θέμα παιδείας του Δήμου.

6. Να μεριμνά σε συνεργασία με τις σχολικές επιτροπές για την καθαριότητα των σχολικών μονάδων καθώς και για την τήρηση των κανόνων υγιεινής.

7. Τη λειτουργία ανοικτού πανεπιστημίου

8.  Την εφαρμογή  προγραμμάτων του κέντρου δια βίου μάθησης

9. Την προστασία, προβολή και ανάδειξη των μουσείων, των μνημείων, των αρχαιολογικών και ιστορικών χώρων της περιοχής και τον εν γένει τοπικό πολιτισμό.

10. Την ευθύνη για τον σχεδιασμό, την εισήγηση και τη μέριμνα για τη δημιουργία μουσείων, μνημείων, για την επισκευή συντήρηση και επισκευή παραδοσιακών και ιστορικών σχολικών κτιρίων και κτιρίων.

11. Την προώθηση των πολιτιστικών και αθλητικών συνεργασιών και ανταλλαγών σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

12. Να εισηγείται και να μεριμνά για την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την προώθηση του αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους.

13. Σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο καθαριότητας για την καθημερινότητα της Δημοτική Ενότητας Εγνατίας:

Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.

Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Γ. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.

Δ. Την συντήρηση και επισκευή δικτύων ηλεκτροφωτισμού και την λήψη μέτρων για την ασφάλεια εσωτερικών και εξωτερικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.

14. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων της.

15.Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

16.  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.

17. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

6) Τον κ. Κοροσίδη Ιωάννη Αντιδήμαρχο Δημοτικών Ενοτήτων και Διαχείρισης  Καθημερινότητας, με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές της.

2. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων της.

3. Τις αρμοδιότητες οι οποίες περιγράφονται στο άρθρο 59 παρ. 3 του Ν. 3852/2010 για όλες τις Δημοτικές Ενότητες και συγκεκριμένα τα κάτωθι :

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε όλες τις δημοτικές ενότητες

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται σε όλες τις  δημοτικές  ενότητες.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται σε όλες τις δημοτικές ενότητες καθώς και την ευθύνη να διατηρείται σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

4. Σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο για την καθημερινότητα της  δημοτικής ενότητας Αρέθουσας:

Α. Την ευθύνη της Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων.

Β. Την ευθύνη ευταξίας και καθαριότητας  των παιδικών χαρών και των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Γ. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και  συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.

Δ. Την συντήρηση και επισκευή δικτύων ηλεκτροφωτισμού και την λήψη μέτρων για την ασφάλεια εσωτερικών και εξωτερικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.

Ε. Την εποπτεία συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας.

5. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του  Δημάρχου.

6. Την παραλαβή δικογράφων.

7. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

8. την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

9. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.

7) Τον κ. Παπαγερά Παναγιώτη Αντιδήμαρχο Συντήρησης και Επισκευής Υποδομών και εγκαταστάσεων με αντιμισθία και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3. Της διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

4. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

5. Την ευθύνη για τη συντήρηση των δημοτικών κτηρίων.

6. Την ευθύνη συντήρησης αθλητικών εγκαταστάσεων.

7. Την ευθύνη συντήρησης των πεζοδρομίων και στάσεων λεωφορείων.

8. Την ευθύνη συντήρησης των παιδικών χαρών.

9. Τη συντήρηση υποδομών για την στήριξη της τοπικής οικονομίας, όπως έργων οδοποιίας, συστημάτων άρδευσης, αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.

10. Την ευθύνη ευταξίας καθαριότητας και  συντήρησης των κοιμητηρίων και την μέριμνα για την εφαρμογή του κανονισμού κοιμητηρίων.

11. Την ευθύνη για την εφαρμογή του Νόμου 3481/2006 που προβλέπει τον έλεγχο των οδών, τη διαπίστωση προβλημάτων και την αποκατάστασή τους.

12. Την ευθύνη για την αποκατάσταση των προβλημάτων στα πεζοδρόμια αν οι παρόδιοι, που είναι υπεύθυνοι για τη συντήρησή τους, αδιαφορήσουν ύστερα από έκκληση των υπηρεσιών του Δήμου.

13.  Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων

14. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

15. Την παραλαβή δικογράφων.

8) Την κ. Σαλέπη Στέλλα Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης,  με αντιμισθία και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες.

1. Να εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής που αναφέρονται στα αντικείμενα και τις αρμοδιότητές του.

2. Να προβαίνει σε ανακοινώσεις, δηλώσεις, συνεντεύξεις και δημοσιεύσεις στο όνομα του Δήμου ύστερα από εξουσιοδότηση του Δημάρχου.

3. Την ευθύνη για την προστασία και διαχείριση των δημοτικών δασών και αλσών.

4. Την ευθύνη για την προστασία των υδάτινων πόρων, την προστασία του εδάφους και των  εσωτερικών υδάτων από την αλιεία ( λίμνες, ποταμοί) και η καταπολέμηση της ρύπανσης.

5. Ο συντονισμός και η επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη,  ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στα διοικητικά τους όρια.
6. Η διατύπωση εισήγησης για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας της περιοχής τους, στο  πλαίσιο του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού και η εφαρμογή των προγραμμάτων, μέτρων και  δράσεων που αφορούν την περιοχή τους στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού  σχεδιασμού.
7. Η διάθεση και ο συντονισμός δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την  πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών της περιφέρειάς τους.

8. Την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού.

9.Την προσέλκυση εθελοντών και την οργάνωση σχετικού μητρώου.

10. Την εφαρμογή πολιτικών ή τη συμμετοχή σε δράσεις και προγράμματα για την προώθηση της ψηφιακής διακυβέρνησης.

11. Την εφαρμογή και προώθηση προγραμμάτων έξυπνης πόλης.

12.Την περισυλλογή και εν γένει μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα και τη λειτουργία καταφυγίων και ειδικότερα την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 4039/2012 για «Τα δεσποζόμενα και αδέσποτα ζώα συντροφιάς και την προστασία των ζώων από την εκμετάλλευση ή τη χρησιμοποίηση με κερδοσκοπικό σκοπό»

13. Την παρακολούθηση του προγράμματος Καθαρές Ακτές – Καθαρές Θάλασσες και την εποπτεία της ναυαγοσωστικής κάλυψης των ακτών του Δήμου.

14. Την   ευθύνη ώστε όλοι οι εργαζόμενοι της αρμοδιότητά του να φέρουν τα μέσα ατομικής προστασίας.

15. Της διαφάνειας και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

16. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα Δικαστήρια και ενώπιον κάθε αρχής.

17. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

18. Να υπογράφει:

α) Πράξεις επιβολής εισφοράς σε χρήμα.

β) Βεβαιώσεις εξόφλησης εισφοράς.

γ) Βεβαιώσεις υποβολής δήλωσης ιδιοκτησίας.

19. Την έκδοση αδειών και τέλεσης πολιτικών γάμων.

20. Την παραλαβή δικογράφων.

Β)  1) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ιορδανίδη Θεοδώρου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κοροσίδης Ιωάννης και αντίστροφα.

2)Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σαββόπουλου Χρήστου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πανταζίδης Νικόλαος και αντίστροφα.

3) Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Καρακίτσου Απόστολου, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Σαλέπη Στέλλα και αντίστροφα.

4) Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Δαγκλή Μαρίας, όταν απουσιάζει ή κωλύεται, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαγεράς Παναγιώτης και αντίστροφα.

Γ) Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιορδανίδης Θεόδωρος που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Σαββόπουλο Χρήστο.

Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΒΟΛΒΗΣ

Διαμαντής Ι. Λιάμας

Αρχείο PDF Antidimarxoi22-23

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

20 − nineteen =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.