Δήμος Βόλβης: το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2015

στρυμονικοςΕγκρίθηκε το πρόγραμμα Τουριστικής προβολής του Δήμου για το 2015. Το πρόγραμμα του Δήμου έχει ως εξής:

ΑΞΟΝΑΣ 1. ΕΡΕΥΝΑ – MARKETING PLAN ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ

Στόχος η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης τουριστικής ταυτότητας του δήμου Βόλβης εντός κι εκτός Ελλάδας, μέσω της γνώσης του προφίλ των επισκεπτών της και της προβολής των κύριων χαρακτηριστικών της.

1.1. MARKETING PLAN. Αντικείμενο μελέτης αποτελεί η εκπόνηση ενός Marketing Plan στο οποίο θα προσδιοριστούν συγκεκριμένες δράσεις προβολής και διαφήμισης του τουριστικού προϊόντος του δήμου Βόλβης.

1.2. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ. Έρευνα αγοράς –κυρίως- τη θερινή περίοδο- για το προφίλ των τουριστών του δήμου Βόλβης και τον συσχετισμό τους με την τοπική οικονομία.

1.3. BRAND ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΒΗΣ. Αξιοποίηση του τουριστικού brand του δήμου Βόλβης, σε προϊόντα και υπηρεσίες, σε συνεργασία με φορείς και επιχειρήσεις της περιοχής. Το τουριστικό brand (logo, μότο για τον δήμο Βόλβης και για τις έξι δημοτικές ενότητες) θα αποτελέσει χαρακτηριστικό γνώρισμα σε κάθε μορφής τουριστικής πληροφορίας που αφορά τον δήμο Βόλβης (έντυπα κάθε είδους, διαφημιστικές καταχωρήσεις, προβολή διαδικτύου κλπ).

ΑΞΟΝΑΣ 2: ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ – ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ

Στόχος η αξιοποίηση του διαδικτύου (ειδικά των social media) και των σύγχρονων μορφών τηλεπικοινωνιών (κινητή τηλεφωνία κλπ) για την τουριστική προβολή μέσω των κατάλληλων εφαρμογών.

2.1. ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ. Εντός του 2015 πρόκειται να υλοποιηθεί εγκεκριμένο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Ψηφιακή σύγκλιση», για τη δημιουργία διαδικτυακής πύλης(portal) που θα έχει ως αντικείμενο τη δημιουργία σύγχρονης υποδομής για την ανάδειξη, προβολή, ευρεία γνωστοποίηση και προώθηση στο ελληνικό και διεθνές κοινό, μέσω του διαδικτύου, των αγροτουριστικών, παραδοσιακών, ονομασίας προέλευσης, βιολογικών και άλλων τοπικών προϊόντων, όπως π.χ. λαϊκής τέχνης, και παράλληλα η δημιουργία υποδομής για ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων, ηλεκτρονικές επιχειρηματικές συνεργασίες και άλλες υπηρεσίες συνδεδεμένες με σημαντικές πλευρές της κοινωνικοοικονομικής ζωής και ιδιαίτερα της ήπιας τουριστικής και αειφόρου ανάπτυξης.

2.2. ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ QR. Τα σημαντικότερα μνημεία-αξιοθέατα, χρήσιμες πληροφορίες για τον τουρίστα, αλλά και λίστα με επιχειρήσεις, σημεία διαμονής, διατροφής, διασκέδασης του δήμου Βόλβης, που προβάλλονται μέσω κινητών, tablet κλπ. Το προαναφερθέν πρόγραμμα του ΕΣΠΑ προβλέπει και την ανάπτυξη της απαραίτητης τεχνολογίας.

2.3. SOCIAL MEDIA. Ανάπτυξη σελίδων προβολής του δήμου Βόλβης στα social media (Facebook, twitter, Ιnstagram κλπ)

ΑΞΟΝΑΣ 3: ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Στόχος η αυτοπρόσωπη παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις, ειδικότερα των Βαλκανίων, που απαρτίζουν την πλειοψηφία των τουριστών του δήμου. Έντυπα προβολής θα δίνονται σε εκθέσεις που θα συμμετάσχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

ΠΑΡΟΥΣΙΑ

-ΣΟΦΙΑ: Holiday & SPA Expo (Int’l Tourist Fair) 19- 21.02.15.

-ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ: International Fair of Tourism/Sajam Turizma 19-22.02.15.

-ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ: TTR (Romanian Tourism Fair) 12- 15.03.15.

-ΚΩΝ/ΠΟΛΗ: EMITT (East Mediterranean Int’l Tourism and Travel Exhibition) 22-25.01.15.

-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ: Travel / Utazás (Int’l Tourism Exhibition) 26-01.02.15

-ΜΠΡΑΤΙΣΛΑΒΑ: ITF Slovakiatour (Int’l Travel Fair) 29.01- 01.02.15.

-ΠΡΑΓΑ: Holiday World Central European Tourism Trade Fair 19.02.2015 —22.02.2015

-ΜΟΣΧΑ: MITT (Moscow Int’l Travel & Tourism Exhibition) 18 – 21.03.15

-ΚΙΕΒΟ: UITT (Ukraine Int’l Travel & Tourism Exhibition) 25 – 27.03.15.

-ΝΟΒΙ ΣΑΝΤ: 48th International Tourism Fair – Απρίλιος 2015

ΑΞΟΝΑΣ 4. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Στόχος η προώθηση του τουριστικού προϊόντος του δήμου Βόλβης με επιλεγμένες ενέργειες δημοσίων σχέσεων/ενημέρωσης προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ και της τουριστικής βιομηχανίας.

4.1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ. Διοργάνωση συνεντεύξεων τύπου προς ΜΜΕ, συναντήσεων εργασίας με tour operators και διαμορφωτών κοινής γνώμης. Διεξαγωγή και συμμετοχή σε πολιτιστικά δρώμενα και εκδηλώσεις προώθησης τοπικών προϊόντων.

4.2. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ. Σχεδιασμός-οργάνωση προγραμμάτων φιλοξενίας δημοσιογράφων, tour operators και διαμορφωτών κοινής γνώμης.

ΑΞΟΝΑΣ 5. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Στόχος η παραγωγή ενός ολοκληρωμένου φάσματος ενημερωτικού υλικού για το τουριστικό προϊόν του δήμου Βόλβης. Έντυπα πολύγλωσσα (θα εξαρτηθεί η μελλοντική μετάφραση τους σε διάφορες γλώσσες ανάλογα με τη σύνθεση των τουριστών που θα καταδείξει η έρευνα αγοράς) γενικού ή ειδικού χαρακτήρα, με τη δημιουργία δίγλωσσου χάρτη και αντίστοιχου υλικού. Θα επιδιωχθεί χρηματοδοτικό εργαλείο για την παραγωγή πολιτιστικών οδηγών των οικισμών του δήμου Βόλβης.

5.1. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ. Μελέτη, σχεδιασμός, παραγωγή έντυπου, ηλεκτρονικού, οπτικοακουστικού ή άλλης μορφής διαφημιστικού υλικού για τον δήμο Βόλβης.

5.1.1. ΕΝΤΥΠΑ/ΤΡΙΠΤΥΧΑ:

-Γενικό-τουριστικό (ελληνικά, αγγλικά/γερμανικά, σέρβικα/ βουλγάρικα/ ρουμάνικα)

-Ιστορικού-λαογραφικού τουρισμού (ελληνικά/ αγγλικά/ σέρβικα)

-Ιαματικού τουρισμού-παραθέρισης (ελληνικά/ αγγλικά/ γερμανικά)

-Φυσιολατρικού τουρισμού (ελληνικά/αγγλικά)

-Θρησκευτικού τουρισμού (ελληνικά/αγγλικά/σέρβικα)

• Γαστρονομικού τουρισμού (ελληνικά, αγγλικά/ γερμανικά/ σέρβικα)

5.1.2.ΧΑΡΤΗΣ: Σε έντυπη, εύχρηστη μορφή (ελληνικά/ αγγλικά/ σέρβικα)

5.1.3. ΑΦΙΣΕΣ-banners: Θεματικές αφίσες για εκδηλώσεις, εκθέσεις κλπ (ελληνικά/ αγγλικά)

5.2. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ . Μελέτη, σχεδιασμός και παραγωγή ιστορικών- πολιτιστικών οδηγών για τις κοινότητες-οικισμούς του δήμου Βόλβης, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την τουριστική προβολή τους σε επισκέπτες. 22 ή 38 οδηγοί μεγέθους τσέπης (επιλεγμένοι δίγλωσσοι ελληνικά/αγγλικά ή σε άλλη ευρωπαϊκή γλώσσα) ανάλογα με το τουριστικό ενδιαφέρον και τον πληθυσμό τους.

ΑΞΟΝΑΣ 6: ΔΙΑΦΗΜΙΣTIKH ΠΡΟΩΘΗΣΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ

Στόχος η προβολή με κάθε πρόσφορο διαφημιστικό μέσο του δήμου Βόλβης.

6.1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΜΕ. Έντυπη-ηλεκτρονική διαφήμιση σε Ελλάδα ή/και εξωτερικό.

6.2. ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Μορφές υπαίθριας διαφήμισης σε υπαίθριους χώρους εντός του δήμου Βόλβης ή σε κοντινές περιοχές.

-Διαφήμιση αφίσα σε συνοριακούς σταθμούς και οδικά δίκτυα.

-Διαφήμιση-banner σε υπεραστικούς σταθμούς λεωφορείων.

-Διαφήμιση σε στάσεις αστικών λεωφορείων.

6.3. ΔΩΡΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ. Φάκελοι με έντυπο υλικό και δώρα δημοσιών σχέσεων (usb, στυλό κλπ) για τουριστικούς παράγοντες, δημοσιογράφους και πρόσωπα που μπορούν να ενισχύσουν προβολή τουρισμού.

ΑΞΟΝΑΣ 7. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ-ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ

Στόχος η πληροφοριακή σήμανση στα κυριότερα ιστορικά/ θρησκευτικά μνημεία, αξιοθέατα, σημεία ιδιαίτερου ιστορικού, αρχιτεκτονικού, πολιτιστικού, περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος και η ψηφιακή απεικόνιση τους σε αντίστοιχο χάρτη στο Διαδίκτυο.

7.1 .ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ-ΣΗΜΑΝΣΗ ΜΝΗΜΕΙΩΝ. Με βάση εγκεκριμένοπρόγραμμα του Leader, υλοποιείται το έργο «Ανάδειξη αξιοθέατων και μνημείων των ΔΔ του Δήμου Βόλβης, μέσω της χαρτογραφικής απεικόνισης τους, της προβολής τους σε πινακίδες έκθεσης και της αναπαραγωγής τους σε ενημερωτικό-πληροφοριακό υλικό».

ΑΞΟΝΑΣ 8. ΚΕΝΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ INFOKIOSKS

Στόχος η λειτουργία κέντρων παροχής πληροφοριών (infokiosk) στους τουρίστες του δήμου Βόλβης με παράλληλη διάθεση ενημερωτικών, τουριστικών εντύπων, σε κεντρικά σημεία, αρχικά των δυο κυριότερων τουριστικών προορισμών Σταυρού, Ασπροβάλτας-Νέων Βρασνών.

8.1. INFOKIOSK ΣΤΑΥΡΟΥ. Λειτουργία περιπτέρου που βρίσκεται στο κέντρο του Σταυρού.

8.2. INFOKIOSK ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ-Ν.ΒΡΑΣΝΩΝ. Λειτουργία περιπτέρου παροχής τουριστικών πληροφοριών στην περιοχή της Ασπροβάλτας-Νέων Βρασνών.

ΑΞΟΝΑΣ 9. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ/ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΝΗΜΕΙΩΝ

Στόχος η δημιουργία του απαραίτητου εκείνου αρχείου φωτογραφικού- οπτικοακουστικού υλικού το οποίο θα εμπλουτίσει οποιαδήποτε προβολή του δήμου Βόλβης σε έντυπη ή οπτικοακουστική μορφή.

9.1. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΝΗΜΕΙΩΝ-ΑΞΙΟΘΕΑΤΩΝ. Θα επιδιωχθεί η επαγγελματική φωτογράφιση σε κάθε σημείο που διαθέτει ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον και με έμφαση στο ανθρώπινο στοιχείο. Θα εξετασθεί και η δυνατότητα αεροφωτογράφισης των πιο χαρακτηριστικών εξ αυτών. Ψηφιοποίηση και αποθήκευση του φωτογραφικού αρχείου.

9.2. VIDEO ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ – ΘΕΜΑΤΙΚΑ. Βιντεοσκόπηση επιλεγμένων σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος ή υλικού που θα αξιοποιηθεί σε θεματικά video (λαογραφική προβολή, γαστρονομία κλπ).

Πηγή tornosnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

18 − 1 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.