Γραφεία Ενημέρωσης Καταναλωτή στον δήμο Βόλβης

katanalotisΜία από τις αρμοδιότητες του Αντιδήμαρχου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης με αντιμισθία κ. Ιορδανίδη Θεόδωρου είναι και η προστασία του καταναλωτή με τη δημιουργία Γραφείων Ενημέρωσης του καταναλωτή σχετικά με θέματα που αφορούν τα δικαιώματά του, την ποιότητα των προσφερόμενων αγαθών και τις επιπτώσεις τους στην υγεία και το περιβάλλον, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές.

Ένα Γραφείο Ενημέρωσης Καταναλωτή ως κύριο σκοπό έχει:

  • την παροχή συμβουλών στήριξης του καταναλωτή στα προβλήματα που αντιμετωπίζει
  • τη διενέργεια σεμιναρίων για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του καταναλωτή
  • την καθοδήγηση στην απόκτηση ορθής καταναλωτικής συμπεριφοράς
  • την εκλογίκευση της κατανάλωσης
  • τη συνειδητοποίηση των ηθικών – οικονομικών – κοινωνικών – περιβαλλοντικών παραμέτρων και επιπτώσεων της καταναλωτικής συμπεριφοράς
  • την ενεργοποίησή των πολιτών με στόχο την αναβάθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής τους

Επικεντρώνεται κυρίως στην πρόληψη και λιγότερο στην καταστολή. Αναλαμβάνει δράσεις για την προστασία του καταναλωτή, ενώ ταυτόχρονα επιχειρεί τη συνειδητοποίηση των πολιτών-καταναλωτών της δύναμης που έχουν στα χέρια τους, γιατί μόνο έτσι μπορούν να προασπίσουν καλύτερα τα συμφέροντά τους και να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιλογή από άποψη ποιότητας και κόστους.

Δραστηριοποιείται κυρίως σε τρία επίπεδα κατανάλωσης: Στις κοινωνικές υπηρεσίες, στα οικονομικά προϊόντα, στα πολιτισμικά αγαθά.

Η μεθοδολογία που ακολουθείται για τη σφαιρική αντιμετώπιση των θεμάτων είναι:

  1. Η Πληροφόρηση, η οποία γίνεται σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. Ο καταναλωτής με προσωπική ή τηλεφωνική επαφή καταθέτει παράπονα, καταγγελίες, αναφορές.
  2. Οι έρευνες και μελέτες
  3. Η ευαισθητοποίηση
  4. Η δικτύωση

Σαν καταναλωτές και σαν δημότες του δήμου Βόλβης, έχουμε την υπομονή να περιμένουμε, με την ελπίδα πως θα εκμεταλλευτούν οι τοπικοί άρχοντες τα πλεονεκτήματα των νόμων και θα αναλάβουν δράση σύντομα. Κανείς δεν θέλει έναν ακόμη Δήμαρχο προδομένο και ψηφοφόρους απογοητευμένους.

Ρωτάμε λοιπόν τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο. Σκοπεύετε να δημιουργήσετε Γραφεία Ενημέρωσης Καταναλωτή στον δήμο Βόλβης; Αν ναι πότε και πού; Τα θεωρείτε απαραίτητα;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

four × 5 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.