Ιστορίες Εγκλημάτων: Νίκος Σεργιανόπουλος. Το Θύμα του Πάθους

Είναι Τετάρτη 7.40 το πρωί και το ημερολόγιο δείχνει 4 Ιουνίου 2008…

Έχει ξημερώσει μία όμορφη, ηλιόλουστη, καλοκαιριάτικη μέρα, και κανένας δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί το τι θα ακολουθήσει..

Οι πρωινοί τηλεθεατές των ενημερωτικών εκπομπών που ανοίγουν τους δέκτες τους βλέπουν να προβάλλονται σκηνές από την κωμική σειρά “Δύο Ξένοι”.

Η καριέρα του ηθοποιού είχε εκτοξευτεί με τη σειρά Δυο Ξένοι, όπου ενσάρκωσε τον Κωνσταντίνο Μαρκορά…

Αυτή τη φορά όμως δεν θα ευθυμήσουν με τις θανατηφόρες ατάκες της Ντένης Μαρκορά, ούτε με τις συγκρούσεις του ερωτευμένου «κύριου Μαρκορά» με την ανόητη αλλά πανέμορφη Μαρίνα Κουντουράτου.

Ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος, το απόλυτο αρσενικό και  ζεν πρεμιέ της ελληνικής τηλεόρασης, έχει βρεθεί κατακρεουργημένος, μέσα στο διαμέρισμά του στην οδό Μετεώρων 14 στο Παγκράτι.

Η είδηση μεταδίδεται αστραπιαία και αναστατώνει τον καλλιτεχνικό κόσμο και όχι μόνο.

Η ήσυχη γειτονιά γεμίζει με κινητά συνεργεία τηλεοπτικών καναλιών και όλοι τρέχουν μήπως μάθουν κάτι παραπάνω. Πλάνα σε ανθρώπους που του μιλούσαν κάθε μέρα, που τους χαιρετούσε. Όλοι είναι σοκαρισμένοι, οι κάτοικοι της περιοχής, η οικογένειά του, οι φίλοι του, οι συνάδελφοί του, οι θαυμαστές του, οι άγνωστοι που το μάθαιναν τυχαία.

Μόλις έγινε γνωστή η είδηση, κόσμος μαζεύτηκε έξω από το σπίτι του ηθοποιού..

Η πιο σοκαρισμένη απ όλους, είναι η αλλοδαπή οικιακή βοηθός, η οποία πήγε λίγο μετά τις 7 το πρωί στο σπίτι για να δουλέψει, όπως έκανε κάθε φορά και  βρήκε τον 56χρονο ηθοποιό στο σαλόνι στο πάτωμα ολόγυμνο, σφαγμένο, μέσα σε μία τεράστια λίμνη αίματος.

Τα πρώτα ευρήματα

Από την επιτόπια έρευνα των ανδρών της εγκληματολογικής υπηρεσίας τα ευρήματα ήταν αρκετά και ενδιαφέροντα.

Το θύμα έφερε τραύματα από μαχαίρι, στον λαιμό τη θωρακική χώρα, την κοιλιά και την ωμοπλάτη, ενώ ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας, Φίλιππος Κουτσάφτης, διαπίστωσε ότι έφερε επιπλέον και αμυντικά τραύματα στα χέρια, πράγμα που σημαίνει ότι το θύμα είχε παλέψει με τον δράστη, χωρίς όμως να καταφέρει να του ξεφύγει.

Ο ηθοποιός δέχτηκε 21 μαχαιριές.

Το μαχαίρι που χρησιμοποίησε ο δράστης βρέθηκε στο συρτάρι της κουζίνας πλυμένο, σκουπισμένο και με στραβωμένη τη λάμα και αποτελούσε τεμάχιο, ενός σετ όμοιων μαχαιριών μέσα σε ξύλινη βάση, που ήταν τοποθετημένη στον πάγκο του νεροχύτη.

Στο πάτωμα υπήρχαν αιματηρά πελματικά αποτυπώματα γυμνού ποδιού, που ξεκινούσαν από το σημείο όπου ήταν πεσμένος ο ηθοποιός, και οδηγούσαν στο μπάνιο. Επίσης εντοπίστηκαν ίχνη αίματος στην κουρτίνα της μπανιέρας, στον νιπτήρα και σε μια πετσέτα, κάτι που σημαίνει ότι ο δράστης είχε επιχειρήσει να πλύνει και να σκουπίσει τα αποτυπώματα του.  Ο δράστης είχε ερευνήσει όλους τους χώρους, γεγονός αντιληπτό από τα συρτάρια, τις ανακατεμένες ντουλάπες και τα πράγματα που ήταν πεσμένα στο πάτωμα.

Έλειπαν το κινητό τηλέφωνο του ηθοποιού και οι δύο υπολογιστές του.

Επίσης στον χώρο βρέθηκαν διάφορες ποσότητες λευκής και καφέ σκόνης, και ποσότητα φυτική ουσίας, οι οποίες στάλθηκαν στο Γενικό Χημείο του Κράτους για εξέταση, προκειμένου να εξακριβωθεί αν επρόκειτο για ναρκωτικά.

Η είσοδος του διαμερίσματος, ήταν παραβιασμένη από μέσα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δράστης και θύμα είχαν εισέλθει μαζί.

Ελέγχθηκε το αυτοκίνητο του Σεργιανόπουλου, μάρκας Audi, και το σκάφος του με το όνομα «ΠΕΤΡΟΣ- ΕΛΕΝΑ», όπου και εκεί βρέθηκαν υπολείμματα ουσιών που στάλθηκαν για εξέταση. Ζητήθηκε άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων του για να διαπιστωθεί με ποιον ή με ποιους είχε συνομιλήσει τις τελευταίες ώρες.

Ιατροδικαστική έκθεση

Στην ιατροδικαστική έκθεσή του, ο Φ. Κουτσάφτης αναφέρει ανάμεσα στα άλλα: «Το πτώμα βρέθηκε γυμνό επί του δαπέδου σε ύπτια θέση και κάμψη των γονάτων. Η πρόσθια επιφάνεια του σώματος φέρει μεγάλη ποσότητα ξηρού αίματος και μικρών αιμοπηγμάτων». Σε άλλο σημείο αναφέρει: «Ελήφθησαν αίμα και ούρα για τοξικολογική εξέταση».

Διαπιστώθηκε:

  1. Στο βιολογικό υλικό παρουσία κοκαΐνης και μεταβολιτών της
  2. Στο βιολογικό υλικό παρουσία αναλγητικού φαρμάκου
  3. Στα ούρα παρουσία αντικαταθλιπτικού, αντιψυχωσικού και βλεννολυτικού φάρμακου
  4. Στα ούρα η παρουσία προϊόντων μεταβολισμού κάνναβης.

Και καταλήγει: «Αιτία θανάτου πολλαπλά τραύματα του λαιμού του θώρακος και της κοιλιάς δια νύσσοντος άμα και τέμνοντος οργάνου προκληθέντα».

Στις Πιάτσες

Ανάμεσα στα σενάρια και τις φήμες, η πιο έντονη ήταν ότι τον Νίκο Σεργιανόπουλο τον δολοφόνησε η μαφία των ναρκωτικών. Εξάλλου ο γνωστός ηθοποιός είχε συλληφθεί λίγους μήνες πριν με μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών. Με την πάροδο των ημερών όμως αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν μόνο η κοκαΐνη το πάθος του. Ο ηθοποιός είχε προτίμηση στον αγοραίο έρωτα τον οποίο αναζητούσε στις κακόφημες πιάτσες της Αθήνας και στους αλλοδαπούς άντρες της Ομόνοιας, της Κουμουνδούρου, και της Πλατείας Βικτωρίας…

Οι μάρτυρες που κλήθηκαν να περιγράψουν τον χαρακτήρα του, μίλησαν για έναν άνθρωπο ήσυχο, πράο και τρυφερό, όμως παράλληλα κάποιοι άλλοι μίλησαν για τον επικίνδυνο τρόπο που βίωνε την σεξουαλικότητά του, το πάθος για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ.

Ορισμένοι από αυτούς είπαν ότι τους τελευταίους μήνες πριν τον θάνατο του ήταν παρανοϊκός από την κοκαΐνη και πίστευε ότι τον παρακολουθούν, ενώ η συμπεριφορά του απέναντι στους αγοραίους εραστές του ήταν υποτιμητική. Έχοντας όλα αυτά τα δεδομένα στην διάθεση τους οι αστυνομικοί της δίωξης ανθρωποκτονιών άρχισαν εκτεταμένες έρευνες και αναζητήσεις για την διαλεύκανση της στυγερής δολοφονίας.

Δεκάδες άτομα κλήθηκαν στην ασφάλεια και εξετάστηκαν, τα περισσότερα από αυτά αλλοδαποί. Από την προανάκριση επιβεβαιώθηκε ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν χρήστης ναρκωτικών και συνήθιζε να συνάπτει εφήμερες ερωτικές σχέσεις με αλλοδαπούς άντρες, τους οποίους γνώριζε στις τυχαία σε διάφορες περιοχές της Αθήνας και τους προσκαλούσε σπίτι του για ερωτικές συνευρέσεις.

Η αρχή της πτώσης

Η αντίστροφη μέτρηση για τον Νίκο Σεργιανόπουλο ξεκίνησε στις 2 Δεκεμβρίου 2007 όταν έπεσε σε μπλόκο της αστυνομίας στην περιοχή του Κολωνού και συνελήφθη για κατοχή ναρκωτικών ουσιών, αφού στο αμάξι του εντοπίστηκαν 35 γραμμάρια κοκαΐνης.

Δήλωσε «εξαρτημένος χρήστης» και αφέθηκε ελεύθερος, όμως από αυτά τα 35 γραμμάρια ξεκίνησαν οι τόνοι της λάσπης και κοινωνικής κατακραυγής.

Ο σεναριογράφος, Αλέξανδρος Ρήγας, κρατούσε το φέρετρο, ξεσπώντας σε λυγμούς

Ο Νίκος απομονώθηκε, πέφτοντας σε βαριά κατάθλιψη, μην μπορώντας να σταματήσει το αλκοόλ και τις ουσίες. Στον κόσμο του έμπαιναν μόνο δυο άνθρωποι, ο Αλέξανδρος Ρήγας και ο δικηγόρος Μάκης Προβατάς.

Τους τελευταίους μήνες της ζωής του, μιλούσαν για έναν άνθρωπο παρανοϊκό, εκτός ελέγχου λόγω χρήσης κοκαΐνης, που έπασχε από σύνδρομο καταδίωξης, που υποπτευόταν τους πάντες, που συμπεριφερόταν υποτιμητικά στους άντρες που σχετιζόταν σεξουαλικά.

Με προβλήματα αλκοόλ και ναρκωτικών από τα τραύματά του. Με την προσωπικότητά του μεταλλαγμένη. 

Ο καθηγητής Ψυχιατρικής Γιώργος Αλεβιζόπουλος, που είχε εξετάσει τον ηθοποιό και είχαν προσωπική φιλία μίλησε για την ψυχοσύνθεσή του: διπολική διαταραχή, σύνδροµο καταδίωξης, στοιχεία παρανοϊκής συµπεριφοράς. Ήταν εξαιρετικά καχύποπτος και όπως ανέφερε πήγε τρεις φορές καµουφλαρισµένος στο γραφείο του φορώντας καµπαρντίνα και γυαλιά!   Αποκάλυψε ότι έκανε χρήση ναρκωτικών γιατί ήταν ο µόνος τρόπος να του δημιουργηθεί η επιθυμία για σεξ.

Η κατάθεση της οικιακής βοηθού

Η Μαρία-Λουΐζα, που τα τελευταία τέσσερα χρόνια φρόντιζε το διαμέρισμα της οδού Μετεώρων, κατέθεσε ότι η σχέση που είχε αναπτυχθεί ανάμεσα σε εκείνη και τον 56χρονο δημοφιλή ηθοποιό, ήταν μια σχέση αμοιβαίας εκτίμησης και αγάπης χωρίς ίχνος υποκρισίας.

Μπορεί να ήταν ένας άνθρωπος με απίστευτα ερωτικά πάθη αλλά ήταν τρυφερός, αξιοπρεπής και πάνω απ’ όλα δίκαιος.
Εκτός από τις ιδιαιτερότητες του ηθοποιού, τις οποίες υποχρεώθηκε να αναφέρει περιέγραψε τις καθημερινές στιγμές που είχε ζήσει δίπλα στον ηθοποιό.
«Τον είχα σαν πατέρα μου» είπε στην προανακριτική της κατάθεση στην Ασφάλεια η 27χρονη διαζευγμένη γυναίκα και μητέρα ενός ανήλικου κοριτσιού.

«Ο κ. Νίκος μου είχε αδυναμία και με αγαπούσε πολύ, με πρόσεχε σαν παιδί του. Με είχε βοηθήσει με δικηγόρους, όταν εγώ ήμουν στη διαδικασία του διαζυγίου μου. Όταν πήγαινα στο σπίτι του για να καθαρίσω, κάποιες φορές συζητάγαμε για διάφορα θέματα. Ο ίδιος μου είχε πει μάλιστα κάποια στιγμή για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και συγκεκριμένα μου είπε “ξέρεις, Μαρία, εγώ είμαι gay”. Του είχα πει ότι εγώ δεν είχα πρόβλημα με τις προτιμήσεις του αυτές. Κάποιες φορές έβρισκα και άσπρη σκόνη, μάλλον ναρκωτικά, και επειδή τον αγαπούσα και εγώ σαν πατέρα μου, όταν συζητούσαμε, προσπαθούσα να τον πείσω να το κόψει. Εκείνος απαντούσε “θα το κόψω, Μαρία, αφού κατάφερα και έκοψα το ποτό, αυτό δεν είναι τίποτα”».
Ο άτυχος ηθοποιός, ανεξάρτητα από την ιδιαιτερότητά του, είχε αρχές, όρια και αναστολές.

Ο Νίκος Σεργιανόπουλος ήταν άρχοντας και υπεράνω χρημάτων, μάλιστα σεβόταν το μεροκάματο των άλλων και ήταν ακριβοδίκαιος όπως αποκαλύπτει στην κατάθεσή της η οικιακή βοηθός του. Σύμφωνα με την κατάθεση της γυναίκας, η περιπέτεια της σύλληψής του για ναρκωτικά έγινε η αιτία να μετρήσει τους φίλους του και αυτούς που στάθηκαν στο πλευρό του. Ένας από αυτούς, ήταν και ο 40χρονος «μόνιμος φίλος» του Παναγιώτης.

Δάσκαλος στο επάγγελμα, ο οποίος «εξαφανίστηκε» όταν ο Νίκος Σεργιανόπουλος συνελήφθη και περνούσε δύσκολες ώρες στα κρατητήρια της Ασφάλειας.

Ο πολυετής δεσμός τους «ακυρώθηκε» γιατί, ο δάσκαλος τον παράτησε στην Ασφάλεια φοβούμενος μήπως εκτεθεί και χάσει τη δουλειά του…»
«Στην Ασφάλεια είχε έρθει μόνο ο Αλέξανδρος Ρήγας, τον οποίο είδα μόνο μία φορά και το όνομά του μου το είχε πει ο κ. Νίκος», κατέληξε η μάρτυρας.

Κατάθεση Α.Ρήγα

Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Αλέξανδρος Ρήγας

Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Αλέξανδρος Ρήγας, είχε γνωρίσει το θύμα την άνοιξη του 1997 σε ένα καφέ πριν του κάνει την πρόταση να συμμετέχει στους «Δύο ξένους».

Με τον ηθοποιό διατηρούσε μια «συναισθηματική» σχέση, και όχι ερωτική, όπως θα τονίσει.
«Συνέχισα να μένω στο σπίτι του για αρκετό χρονικό διάστημα και συγκεκριμένα μέχρι τα τέλη του έτους 2002, σε μία ημιμόνιμη βάση. Μετά το τέλος του σίριαλ “Οι στάβλοι της Εριέττας Ζαΐμη” είχε αραιώσει η επικοινωνία μας, μέχρι που χάθηκε τελείως κάθε επαφή.

Ξαναβρεθήκαμε λίγο πριν τα Χριστούγεννα, τον Δεκέμβριο 2007, όταν τον Νίκο τον είχαν συλλάβει για τα ναρκωτικά. Το περιστατικό αυτό το έμαθα μέσω ενός κοινού γνωστού μας, ο οποίος με ενημέρωσε τηλεφωνικά και ήρθε και με πήρε από το σπίτι και πήγαμε μαζί στο Αστυνομικό Τμήμα Κολωνού που ήταν κρατούμενος ο Νίκος.

Ήταν λίγο αμήχανος στο τμήμα, κάναμε κάποια κουβέντα, αν χρειάζεται κάτι, αν θέλει φαγητό, συζητήσαμε για τους δικηγόρους και προσπάθησα να του συμπαρασταθώ όσο μπορούσα τόσο στο τμήμα όσο και τις επόμενες ημέρες, μέχρι που πήγε στο δικαστήριο και εγώ εκεί έδωσα κατάθεση υπέρ του.

Μετά την απόφαση της μη προφυλάκισης είχαμε κανονίσει να βγούμε μαζί αλλά και με τον Μάκη ΠΡΟΒΑΤΑ και τον δικηγόρο του Νίκου, τον Αλέξη ΚΟΥΓΙΑ, για φαγητό. Τελικά η συνάντηση αυτή δεν έγινε. Από τότε, λοιπόν, μέχρι και πριν από τρεις εβδομάδες περίπου με τον Νίκο δεν ξαναβρεθήκαμε, αλλά κάποιες φορές μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Τελευταίο τηλεφώνημα ήταν πριν από τρεις εβδομάδες».

Η σύλληψη

Οι μέρες και οι εβδομάδες περνούσαν χωρίς οι εκτεταμένες έρευνες της ασφάλειας στις πλατείες και στις πιάτσες της Αθήνας, όπου βρίσκονται τα στέκια των ατόμων που διατίθενται για εφήμερες φιλίες, να φέρνουν κάποιο αποτέλεσμα.

Πενήντα μια ημέρες μετά τη δολοφονία η ασφάλεια κατόρθωσε να εξιχνιάσει το έγκλημα και να συλλάβει τον δράστη..

Ο 30χρονος αλλοδαπός

Ο 30χρονος αλλοδαπός συνελήφθη το βράδυ της Παρασκευής από άνδρες του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας στην πιάτσα της πλατείας Βικτωρίας, όπου επέστρεψε για να βρει νέους πελάτες. Το μοιραίο λάθος του είχε γίνει, ανοίγοντας ταυτόχρονα τον δρόμο για τις αστυνομικές και δικαστικές αρχές, οι οποίες καλούνται πλέον να λύσουν το μυστήριο της δολοφονίας που συντάραξε το πανελλήνιο.

Μαζί με τον φερόμενο ως δολοφόνο προσήχθησαν δύο ακόμα άτομα, κουρδικής καταγωγής, τα οποία φέρεται ότι του πρόσφεραν όλο αυτό το διάστημα καταφύγιο.

Ο 30χρονος παρά τις πιέσεις των αστυνομικών και τα επιβαρυντικά στοιχεία που παρουσίασαν εις βάρος του αρνιόταν πεισματικά να ομολογήσει το φρικτό έγκλημα που συνέβη τα μεσάνυχτα της 4ης Ιουνίου.

Οπως έγινε γνωστό από την Ασφάλεια, ήδη έχουν ταυτοποιηθεί αποτύπωμά του που βρέθηκε σε σκεύος στο σπίτι του Νίκου Σεργιανόπουλου, αποτύπωμα αίματος, του δείκτη του δεξιού χεριού του που βρέθηκε πάνω σε τοίχο του σπιτιού, καθώς και οι πατημασιές αίματος που βρέθηκαν επίσης στο σπίτι του θύματος.

Επιπλέον, ύστερα από εισαγγελική εντολή πάρθηκε γενετικό υλικό του φερόμενου ως δράστη και στάλθηκε για εξέταση προκειμένου να γίνει ταυτοποίηση DNA με το υλικό που περισυνέλεξαν από τον τόπο του εγκλήματος και συγκεκριμένα με το σάλιο που βρέθηκε στα αποτσίγαρα και τα άδεια κουτάκια μπίρας.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο Γεωργιανός ήταν παλιός γνώριμος των αστυνομικών αρχών, καθώς το 2006 είχε συλληφθεί για απόπειρα κλοπής και είχε απελαθεί από τη χώρα μας. Μάλιστα, είχε ζητήσει την ίδια χρονιά τη χορήγηση πολιτικού ασύλου, κάτι που δεν έγινε. Έτσι, επέστρεψε παράνομα στη χώρα μας, όπου άρχισε να εκδίδεται, κυρίως στην πιάτσα της πλατείας Βικτωρίας, για να μπορέσει να ζήσει.

Εκεί τον «ψάρεψε» και ο γνωστός ηθοποιός, ο οποίος του έδειχνε και ιδιαίτερη προτίμηση, καθώς, όπως προέκυψε από καταθέσεις, δεν είχαν συναντηθεί μόνο το μοιραίο βράδυ της δολοφονίας.
Όπως ανακοινώθηκε, επρόκειτο για τον Γεωργιανό Ντέιβιντ Μουρτικνέλι 30 χρόνων, ο οποίος έμενε παράνομα στη χώρα μας.

Στην ασφάλεια όπου οδηγήθηκε και μπροστά στα στοιχεία που προέκυψαν, ομολόγησε ότι αυτός είχε σκοτώσει τον Σεργιανόπουλο, επειδή ο ηθοποιός του ζήτησε στο κρεβάτι να έχει παθητικό ρόλο.

Σύμφωνα µε την αστυνομία, ο Σεργιανόπουλος είχε «ψωνίσει» τον Γεωργιανό Νταβίντ Μουρτχικνέλι το προηγούμενο βράδυ στην Πλατεία Βικτωρίας. Είχαν φύγει μαζί για το διαµέρισµά του -προφανώς για να κάνουν σεξ- όπου αργότερα θα βρίσκονταν υπολείμματα από χρήση κοκαΐνης. Σύµφωνα µε τον Μουρτχικνέλι, ο Σεργιανόπουλος τον είχε συναντήσει ξηµερώµατα της ηµέρας της δολοφονίας, την ώρα που ο Γεωργιανός περνούσε από την Πλατεία Βικτωρίας πηγαίνοντας στη δουλειά του, στα ναυπηγεία. Είπε ότι παραπλανήθηκε από τον ηθοποιό, ο οποίος του υποσχέθηκε χρήματα και γυναίκες, προκειμένου να τον πείσει να τον ακολουθήσει στο διαμέρισμα. Τελικά στο διαμέρισμα, όπως κατέθεσε, υπήρχε µόνο κοκαΐνη, που χρησιμοποίησε και έπεσε σε λήθαργο. Όταν ξύπνησε, ο Σεργιανόπουλος τον απειλούσε µε µαχαίρι, απαιτώντας στοµατικό έρωτα. Ακολούθησε πάλη και ο φόνος.

Η ομολογία

«Ναι, εγώ τον σκότωσα», λέει με απουσία συναισθήματος ο γεωργιανής καταγωγής Νταβίντ Μουρτχικνέλι, που τα αποτυπώματά του ταίριαξαν με εκείνα που βρέθηκαν στο διαμέρισμα.

Κατάφερα να του πάρω το μαχαίρι και άρχισα να τον μαχαιρώνω σε διάφορα σημεία του σώματός του. Όταν σωριάστηκε κάτω, κατευθύνθηκα προς το μπάνιο για να πλυθώ επειδή είχα γεμίσει αίματα. Έπλυνα το μαχαίρι και το τοποθέτησα στο συρτάρι της κουζίνας». Το κατά πόσο έχουν βάση οι ισχυρισμοί του δράστη για το παθητικό σεξ, αυτό κανένας δεν μπορεί να το γνωρίζει δεδομένου ότι δεν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας. Ο δράστης είπε επίσης ότι πριν φύγει από το διαμέρισμα ερεύνησε όλους τους εσωτερικούς χώρους για να θεωρήσει η αστυνομία ότι είχε γίνει ληστεία και να αποπροσανατολιστούν οι έρευνες.

Παραδέχτηκε ότι φεύγοντας είχε πάρει 100 ευρώ από το πορτοφόλι του θύματος, δύο φορητούς υπολογιστές, το κινητό του ηθοποιού, τα κλειδιά του σπιτιού και του αυτοκινήτου του. Οι δύο υπολογιστές βρέθηκαν στο σπίτι του 30χρονου, ενώ για το κινητό ισχυρίστηκε ότι το είχε πουλήσει σε άγνωστο άτομο. Για τα κλειδιά είπε, ότι τα πέταξε σε κάδο απορριμμάτων φεύγοντας και στο σπίτι του πήγε τελικά με ταξί.

Ο Δράστης μετά την ομολογία του οδηγήθηκε στις φυλακές Κορυδαλλού με τις κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση, παράνομη οπλοχρησία, παράνομη είσοδος στη χώρα και με κανένα ελαφρυντικό.

Η δίκη

Η υπεράσπιση του Μουρτχικνέλι υποστήριξε ότι το έγκλημα έγινε γιατί θίχτηκε η σεξουαλικότητα του. Ο Σεργιανόπουλος μόλις μπήκαν στο σπίτι είπε στον Γεωργιανό να κάνει χρήση κόκας και να γδυθούν για να περιμένουν τις γυναίκες. Ο Νταβίντ σαν παρθένος οργανισμός στις ναρκωτικές ουσίες τον πήρε ο ύπνος και όταν ξύπνησε είδε μπροστά του τον ηθοποιό να τον απειλεί με ένα μαχαίρι στο λαιμό ζητώντας του να του κάνει στοματικό έρωτα.

Ο Νταβίντ μετά τον φόνο προσπάθησε να κρύψει τα ίχνη του. Έκανε μπάνιο, έπλυνε το μαχαίρι του φόνου και την προσπάθεια του να ανοίξει την πόρτα να φύγει διαπίστωσε ότι είναι κλειδωμένη. Τον έπιασε πανικός και με κάποιον τρόπο την έσπασε. Κάτι το οποίο δεν έγινε αντιληπτό από κανέναν ένοικο της πολυκατοικίας.

Υπέρ του δράστη μίλησε κοινωνιολόγος και τον περιέγραψε ως έναν άνθρωπο εξαθλιωμένο και ότι έπεσε θύμα εκμετάλλευσης. Εξήγησε ότι η ομοφυλοφιλία στην Γεωργία είναι ταμπού και αν είσαι παθητικός είναι η μεγαλύτερη ντροπή. Έτσι όταν έγινε η επίθεση από τον Σεργιανόπουλο έπαθε σοκ και γι’αυτό τον σκότωσε. Οι πιο σημαντικές μαρτυρίες ήταν από δύο μάρτυρες που δεν ξαναβρέθηκαν και κατέθεσαν στην αστυνομία. Ο ένας είχε δει πολλές φορές στην πλατεία Βικτωρίας και δεν του είχε κάνει καλή εντύπωση. Ο δεύτερος είπε ότι ο Σεργιανόπουλος είχε ξανά φύγει μαζί του το προηγούμενο βράδυ του φόνου. Διάλεγε τους συντρόφους του από την πιάτσα και ήθελε να τους ταπεινώνει λέγοντας τους να γδυθούν για να μετρήσει ποιός είχε το μεγαλύτερο μέγεθος στο πέος τους.

Οριστική Καταδίκη

Η οικογένεια του Νίκου Σεργιανόπουλου στην πρωτόδικη απόφαση είχε διαλυθεί σε κομμάτια. Καμία ποινή δεν ανακούφιζε την ψυχή τους. Η μάνα του Νίκου ήταν κάθε μέρα στον τάφο του παιδιού της, στο Α΄ Νεκροταφείο Δράμας

Στις 3 Δεκεμβρίου 2015 το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου απορρίπτει την αίτηση του Μουρτχικνέλι με την οποία επιδίωκε να αναιρεθεί η απόφαση του Μικτού Ορκωτού Εφετείου το οποίο του είχε επιβάλλει την ποινή ισόβιας κάθειρξης για την δολοφονία με 21 μαχαιριές του ηθοποιού Νίκου Σεργιανόπουλου στις 3 Ιουνίου 2008 μέσα στο σπίτι του  στο Παγκράτι.

Αυτό σημαίνει ότι  η απόφαση του Δευτεροβάθμιου Κακουργιοδικείου για τον Μουρτινέλι, καθίσταται  οριστική και αμετάκλητη. Το  Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου έκρινε ότι η καταδικαστική απόφαση για τον Γεωργιανό έχει πλήρη, ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία.

Υπενθυμίζεται ότι το Δικαστήριο  έχει κρίνει   ένοχο με   πλειοψηφία  6-1, τον Μουρτινέλι για την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση, δεχόμενο ότι την τέλεσε σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, τον καταδίκασε επιπλέον σε ποινή φυλάκισης 10 μηνών για κλοπή, ενώ έπαυσε την ποινική δίωξη σε βάρος του για τα αδικήματα της οπλοχρησίας και της παράνομης εισόδου στη χώρα.

Επιμύθιο

Μετά την δολοφονία του γνωστού ηθοποιού και μέσα σε λίγα χρόνια έφυγε από την ζωή η αδερφή του Νίκου Σεργιανόπουλου χτυπημένη από τον καρκίνο. Μετά ακολούθησε η μητέρα του και στο τέλος ο σύζυγος της αδερφής του, ο οποίος δεν άφησε ποτέ την υπόθεση ζητώντας δικαίωση, επίσης από καρκίνο. Αυτό ήταν το τραγικό τέλος του γνωστού ηθοποιού που συγκλόνισε την Ελλάδα. Μοιάζει σαν να χτυπήθηκε η οικογένεια του Νίκου Σεργιανόπουλου στη ρίζα και από εκεί και μετά το δέντρο να ξεράθηκε.

Μοναδικός κληρονόμος της περιουσίας του Νίκου Σεργιανόπουλου ο αγαπημένος του ανιψιός, ο Γιώργος, που δεν πειράζει τίποτα στο αγαπημένο ρετιρέ του θείου του. Το ρετιρέ που ήταν κατακόκκινο, που του άρεσε να κάθεται στο σαλόνι του, εκεί που τον βρήκαν δολοφονημένο.

Ο Σεργιανόπουλος ήταν ένας κλειστός άνθρωπος που βίωνε τη σεξουαλικότητα του με αυτόν τον περίεργο τρόπο. Ότι έκανε το έκανε μόνο για να ικανοποίηση τον εαυτό του χωρίς να ενοχλήσει κανέναν. Ούτε στους πιο στενούς του φίλους δεν έλεγε για την προσωπική του ζωή και την κράταγε πάντα κρυφή. Όμως μετά από τον φόνο ο ιδιωτικός βίος του ξετυλίγεται με κάθε λεπτομέρεια σε όλη την Ελλάδα. Αυτή ήταν και η μεγαλύτερη τραγική ειρωνεία όσο αφορά τον ίδιο τον ηθοποιό.

Έρευνα – επιμέλεια: Συντακτική ομάδα Volvipress.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1 × five =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.