Ξεκίνησε από το Λύκειο και Γυμνάσιο Μαδύτου του Δήμου Βόλβης, η διανομή των πάνινων τσαντών πολλαπλής χρήσης
Η διανομή μίας επαναχρησιμοποιούμενης τσάντας ή ενός καροτσιού μεταφοράς αγαθών σε καθέναν από τους 10.800.000 πολίτες της Ελλάδας, είναι το επόμενο βήμα του προγράμματος που εφαρμόζει ο Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης (ΕΟΑΝ), με στόχο να περιοριστεί ακόμη περισσότερο η λανθασμένη χρήση της λεπτής πλαστικής σακούλας, όπως επισήμανε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος, από τη Νέα Μάδυτο του δήμου Βόλβης Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Φάμελλος, που βρέθηκε στην περιοχή με την ευκαιρία της δράσης του Δήμου Βόλβης για τη δωρεάν διανομή τσαντών πολλαπλής χρήσης σε μαθητές και καθηγητές, δήλωσε: «Δεσμεύτηκα στους παρευρισκόμενους ότι μετά τις τέσσερις περιοχές στις οποίες εφαρμόζεται αυτή η δράση (σ.σ. εκτός από τον δήμο Βόλβης στο πρόγραμμα μετέχουν κι οι δήμοι Χαλανδρίου, Ναυπακτίας, και Αλοννήσου), ο στόχος είναι να διανεμηθεί μία τσάντα ή ένα μέσο μεταφοράς σε κάθε Έλληνα πολίτη».
Ο κ.Φάμελλος διευκρίνισε ότι μαζί με τον δήμαρχο Βόλβης, Διαμαντή Λιάμα, διανεμήθηκαν υφασμάτινες τσάντες πολλαπλής χρήσης σε 200 μαθητές και καθηγητές του λυκείου και γυμνασίου Νέου Μαδύτου. «Οι τσάντες αυτές αποτελούν το πρώτο στάδιο της διανομής στον δήμο Βόλβης του προγράμματος του ΕΟΑΝ για την αντικατάσταση της λεπτής πλαστικής σακούλας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, εξηγήσαμε στους μαθητές και τους καθηγητές τα αρνητικά αποτελέσματα της λανθασμένης χρήσης της λεπτής πλαστικής σακούλας, ιδίως στη θαλάσσια βιοποικιλότητα της Ελλάδας και στα προστατευόμενα είδη της, ιδιαίτερα στα θηλαστικά και κητώδη, αλλά και στο τουριστικό προϊόν και την ποιότητα ζωής στη χώρα γενικά. Εξηγήσαμε στους μαθητές πώς αξιοποιείται το περιβαλλοντικό τέλος, που στο σύνολό του θα επιστραφεί στους πολίτες» εξήγησε ο αναπληρωτής υπουργός και πρόσθεσε: «ζητήσαμε από τα παιδιά να γίνουν οι πρεσβευτές της ανακύκλωσης και να μεταφέρουν σε κάθε σπίτι το μήνυμα του περιορισμού της χρήσης λεπτής πλαστικής τσάντας».
Μαθητές και καθηγητές έθεσαν από την πλευρά τους ερωτήματα για το πώς μπορούν τα σχολικά συγκροτήματα, σε επίπεδο κτηρίων, να συνδράμουν στην εξοικονόμηση ενέργειας και τον περιορισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.