Παρουσιάστηκε το νέο business plan για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Βόλβης (Βίντεο-φωτο)

Μια πολύ ενδιαφέρουσα τουριστική ημερίδα έγινε χθες (Σάββατο) στον Σταύρο, που μαζί με την Ασπροβάλτα, και τα Βρασνά αποτελούν το θαλάσσιο μέτωπο του Νομού Θεσσαλονίκης στο Στρυμονικό κόλπο.

Στην ημερίδα παρουσιάστηκε το νέο business plan για την τουριστική ανάπτυξη του ∆ήµου Βόλβης, που αφορά όχι μόνο στο παραθαλάσσιο μέτωπο άλλα και στη λίμνη Βόλβη, τα ιαματικά λουτρά της Νέας Απολλωνίας και άλλες περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος.

Την ημερίδα άνοιξε ο Δήμαρχος Βόλβης Διαμαντής Λιάμας, ο οποίος αναφέρθηκε σε τι έχει γίνει μέχρι τώρα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και τι προγραμματίζει από δω και πέρα. Έγινε σαφές πως Δήμος σκοπεύει να κινηθεί με έναν πιο σύγχρονο τρόπο όσον αφορά στην τουριστική προβολή και προώθηση της περιοχής που θα φέρει όχι μόνο περισσότερους τουρίστες αλλά μεγαλύτερα έσοδα. Να βελτιωθούν οι υποδομές και να δώσει ρόλο στους ειδικούς που γνωρίζουν καλύτερα τα θέματα τουριστικού μάρκετινγκ και προβολής. Επίσης ανακοίνωσε πως μπήκαν οι υπογραφές για την παραχώρηση χώρου σε επενδυτές, προκειμένου να δημιουργηθεί στην Ασπροβάλτα ένα μεγάλο πεντάστερο ξενοδοχείο μαζί με θεματικό πάρκο. Επίσης είπε πως στόχος της διοίκησης του Δήμου, είναι η αξιοποίηση της λίμνης Βόλβης και των ιαματικών λουτρών της Νέας Απολλωνίας που θα διευρύνουν σημαντικά την τουριστική περίοδο στην περιοχή.

Στην ημερίδα, χαιρετισμό απηύθυναν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Μάρδας, του ΚΙΝΑΛ Γιώργος Αρβανιτίδης και ο ανεξάρτητος Γιώργος Λαζαρίδης. Και οι τρεις αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα να βελτιωθούν τα έσοδα και όχι μόνο οι αριθμοί των αφίξεων.

Στην ημερίδα μίλησε επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος ο οποίος αναφέρθηκε στις ενέργειες και πολιτικές της Περιφέρειας για την βελτίωση των τουριστικών μεγεθών (αφίξεις και έσοδα) αλλά και τις ενέργειες για την προβολή και προώθηση της περιοχής.

Αμέσως μετά έγινε η παρουσίαση έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία to the point, η οποία καταγράφει την τουριστική πραγματικότητα της περιοχής. Επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ∆ηµήτρης Κατσαντώνης, παρουσίασε το νέο business plan για την Τουριστική Ανάπτυξη του ∆ήµου Βόλβης, το οποίο αποτελεί ένα καλό εργαλείο για το σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Κατσαντώνης “το Business plan έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται από τον Δήμο”.

Ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου και γνωστός τουριστικός πράκτορας Μιχάλης Ζορπίδης, αναφέρθηκε στο τι ζητά ο επισκέπτης και ο τουριστικός πράκτορας από έναν τουριστικό προορισμό. Απευθυνόμενος στους πολιτικούς που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, δεν παρέλειψε να καταγγείλει την υπερφορολόγηση των τουριστικών επιχειρήσεων.

Ο Γρηγόρης Ζαρωτιάδης, Καθηγητής Τµήµατος Οικονοµικών Επιστηµών του ΑΠΘ, αναφέρθηκε στην “Επιχειρηµατικότητα, Ανάπτυξη και Τουρισµός” ενώ η επικοινωνιολόγος Ρόζα Εδιάρογλου, έκανε μια εξαιρετική παρουσίαση για την χρησιμότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ για την ανάδειξη ενός τουριστικού προορισμού.

Τη ημερίδα παρακολούθησε πολύς κόσμος. Παρόντες ήταν ο διευθυντής της περιφερειακής υπηρεσίας Βορείου Ελλάδος του Υπουργείου Τουρισμού Δημήτρης Γκουγκούλης, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Νίκος Νικολόπουλος και ο Πρόεδρος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος Γιώργος Ματροδημήτρης.

Φωτογραφίες μπορείτε να δείτε εδώ

Omorfa Taxidia

Δείτε το βίντεο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

seventeen − four =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.