Ποια είναι σωστά; Τα λεγόμενα του κ. Λιάμα ή του κ. Τζιτζικώστα;

tzitzikostas-liamasΣτο δελτίο τύπου που δημοσιεύσαμε με τίτλο «Επιστολή του Δημάρχου Βόλβης Λιάμα Διαμαντή προς τις προξενικές αρχές επτά κρατών» μεταξύ άλλων ο κ. Λιάμας Διαμαντής μας λέει και τα παρακάτω:

«Μια επιτυχημένη τουριστική σεζόν αποτελεί επιστέγασμα στοχευμένων ενεργειών όπως είναι: η συνεργασία με τις ξένες προξενικές αρχές, η συνεχής παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στα δημοφιλή παραθεριστικά θέρετρα του Στρυμονικού και η δημιουργία συνθηκών ασφάλειας στις οργανωμένες πλαζ

Διαφορετική όμως είναι η γνώμη του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα ο οποίος λέει: «Η αύξηση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας δεν είναι συγκυριακό φαινόμενο, αλλά αποτέλεσμα μεθοδικής δουλειάς του αρμόδιου Υπουργείου και των υπηρεσιών του, του ΣΕΤΕ, των Ενώσεων Ξενοδόχων, των Οργανισμών Τουρισμού καθώς και των Περιφερειών».

Φυσικά ο δήμος Βόλβης δεν διαθέτει Οργανισμό Τουρισμού και ο πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του δήμου Βόλβης καμία σχέση δεν έχει με τον Τουρισμό.

Ας διαβάσουμε όμως τι ακριβώς είπε ο  περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας στο 13ο Συνέδριο «Τουρισμός και Ανάπτυξη» του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 20 και 21 Οκτωβρίου 2013 στην Αθήνα.

«Ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Και η βιομηχανία αυτή έχει βάλει τα τελευταία χρόνια πάλι μπρος τις μηχανές. Η αύξηση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας δεν είναι συγκυριακό φαινόμενο, αλλά αποτέλεσμα μεθοδικής δουλειάς του αρμόδιου Υπουργείου και των υπηρεσιών του, του ΣΕΤΕ, των Ενώσεων Ξενοδόχων, των Οργανισμών Τουρισμού καθώς και των Περιφερειών. Για μας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τουρισμός και ανάπτυξη είναι δύο έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που λειτουργούν προς όφελος της πραγματικής οικονομίας, δίνοντας ώθηση για νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης.

«Όσο επενδύουμε στην ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών μας, στην εξωστρέφεια και την προστιθέμενη αξία, τόσο θα κερδίζει η Κεντρική Μακεδονία. Κορυφαία πρόκληση για μας αποτελεί η δημιουργία μιας δωδεκάμηνης τουριστικής περιόδου, μιας ισχυρής βιομηχανίας που θα δουλεύει 365 μέρες και θα δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας κάθε μήνα και θα φέρνει διαρκώς αυξανόμενα έσοδα κάθε χρόνο. Καθοριστικό βήμα για να επιτύχουμε αυτόν το στόχο είναι η ανάπτυξη και προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού– όπως για παράδειγμα ο ορεινός, ο θρησκευτικός,  ο ιστορικός,  ο ιαματικός, ο συνεδριακός, ο εκθεσιακός –  σε συνδυασμό με τις υποδομές που μπορούν να τις στηρίξουν», σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον αρχαιολογικό τουρισμό, με αφορμή τα εξαιρετικά αρχαιολογικά ευρήματα στον Τύμβο της Αμφίπολης.  (Διαβάστε όλες τις προτάσεις της volvipress για τον Τουρισμό )

Αναφερόμενος στο θέμα των επενδύσεων στις υποδομές για την ενίσχυση και την προώθηση του τουρισμού, ο κ. Τζιτζικώστας υπογράμμισε ότι «στην Κεντρική Μακεδονία, εκτός από την αξιοποίηση του Τύμβου και της γύρω περιοχής της Αμφίπολης, διαθέτουμε δύο ιδιαίτερα σημαντικές μονάδες υποδομών στη Θεσσαλονίκη, το λιμάνι και το αεροδρόμιο, στις οποίες η είσοδος στρατηγικών επενδυτών και η άντληση νέων κεφαλαίων είναι επιβεβλημένη. Δομικό στοιχείο της Περιφερειακής Στρατηγικής για τον τουρισμό, με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, είναι  η εξωστρέφεια και το λιμάνι, το αεροδρόμιο και οι οδικοί άξονες είναι ισχυροί συντελεστές εξωστρέφειας της περιοχής μας».

Παράλληλα, ο κ. Τζιτζικώστας έκανε λόγο και για τη σπουδαιότητα των επενδύσεων στους οδικούς άξονες, καθώς η Κεντρική Μακεδονία υποδέχεται μεγάλο αριθμό τουριστών από τις όμορες χώρες των Βαλκανίων, οι οποίοι επιλέγουν για τη μετακίνησή τους το αυτοκίνητο.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Τζιτζικώστας παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της πολιτικής για τον τουρισμό που υλοποιείται στην ΠΚΜ, «μιας πολιτικής, η οποία επανασχεδιάστηκε, υλοποιείται αποφασιστικά και παράγει απτά αποτελέσματα».

Στάθηκε κυρίως στο θέμα των πόρων, μέσω των οποίων θα ενισχυθεί η πολιτική για τον τουρισμό στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Κεντρική Μακεδονία. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στη χρηματοδότηση από τα ευρωπαϊκά διαρθρωτικά ταμεία, το σημαντικότερο χρηματοδοτικό εργαλείο που διαθέτουν σήμερα οι Περιφέρειες της χώρας.

Αναφέρθηκε διεξοδικά στα έργα του τρέχοντος ΕΣΠΑ, που υλοποιούνται στην Κεντρική Μακεδονία. “Στηρίζουμε τις αρχαιολογικές ανασκαφές στην Κεντρική Μακεδονία, όπως για παράδειγμα  τις ανασκαφές στην Αμφίπολη”.

Παράλληλα, ο κ. Τζιτζικώστας παρουσίασε τους άξονες προτεραιότητας της ΠΚΜ για το ΣΕΣ, τη νέα προγραμματική περίοδο  2014-2020. «Ένα από τα πρώτα προγράμματα που θα υλοποιήσουμε στο ΣΕΣ 2014 – 2020 είναι το πρόγραμμα του τουρισμού επενδύοντας σε τρεις άξονες: Πρώτον, στην προβολή και συμμετοχή, με προσεγμένη παρουσίαση της ΠΚΜ στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και στην αξιοποίηση των σύγχρονων εργαλείων τουριστικής προβολής και μάρκετινγκ. Ήδη έχουμε δρομολογήσει δράσεις για την αύξηση του μαθητικού τουρισμού, αναπτύσσοντας σσυνέργειες με Περιφέρειες της χώρας μας, αλλά και του εξωτερικού, όπως το Μιλάνο, όπου με στοχευμένες δράσεις μας, κάνουμε γνωστή την Κεντρική Μακεδονία

«Φροντίζουμε έγκαιρα η Κεντρική Μακεδονία, όχι απλώς να μην υπολείπεται, αλλά να βρίσκεται σταθερά μπροστά από τα νέα δεδομένα. Τόσο η εθνική επένδυση όσο και η επένδυση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στον τουρισμό, είναι μια ανταποδοτική επένδυση. Από την εξωστρέφεια, την ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών και την προστιθέμενή τους αξία και από την καθιέρωση δωδεκάμηνης τουριστικής περιόδου, κερδίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου, κερδίζουν οι συμπολίτες μας, εφόσον ανοίγονται προοπτικές για την οικονομία και την κοινωνία μας», κατέληξε ο κ. Τζιτζικώστας.

 

http://www.voria.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4 × three =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.