Ποιον θα ψηφίζατε για δήμαρχο; ο δρόμος για τον δημαρχιακό θώκο περνάει μέσα από την κάλπη

Σε κάθε προεκλογική περίοδο, οι διάφορες δημοσκοπήσεις  επανέρχονται στο προσκήνιο και πυροδοτούν συζητήσεις  που γίνονται πολλές φορές με ιδιαίτερη ένταση. Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στην υπερδιόγκωση της σημασίας που έχουν αποκτήσει οι δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα.

Τα ΜΜΕ μας ζαλίζουν συνεχώς αναλύοντας όλο και πιο πιεστικά με το ποιος είναι ο καταλληλότερος Δήμαρχος, ποιο κόμμα τον στηρίζει, και ποια είναι η πρόθεση της ψήφου μας και ποιος προηγείται..

Για να λέμε την αλήθεια, εκτός από όσους γνωρίζουν την λειτουργία του διαδικτύου και της ψηφιακής τεχνολογίας, οι περισσότεροι πλέον είναι σίγουροι ότι οι δημοσκοπήσεις «μαγειρεύονται» κατά παραγγελία.

Καταγράφεται μεν μια…..πιθανή τάση από τη σχετική έρευνα που διεξάγεται, αλλά τα στατιστικά στοιχεία ερμηνεύονται κατά το δοκούν, καθώς είναι αδύνατη η διαχείριση των «αναποφάσιστων», που πλέον καταγράφουν τόσο υψηλά ποσοστά που καθιστούν αναξιόπιστα τα όποια συμπεράσματα.

Αξίζει να δούμε ένα πρόσφατο γεγονός για το πώς λειτουργούν οι περίφημες δημοσκοπήσεις .

Στις 15 Ιανουαρίου 2019 δημοσίευμα του Gazzeta αναφέρεται στην καταγγελία για το “μαγείρεμα” της ψηφοφορίας για το χρώμα των συρμών των τραμ της Αθήνας.

Οι δημιουργοί της ψηφοφορίας που ξεκίνησε την 1η Ιανουαρίου κάλεσαν τους Αθηναίους να επιλέξουν μεταξύ τριών χρωμάτων: του γκρι, του γαλάζιου και του πορτοκαλί.

Κι ενώ, το προβάδισμα του γαλάζιου χρώματος ήταν σαρωτικό μην αφήνοντας περιθώρια αμφιβολιών για την βούληση του επιβατικού κοινού, συγκεντρώνοντας ποσοστό 75% μεταξύ των 80.000 προσμετρημένων ψήφων, ξαφνικά στις 12 Ιανουαρίου, μία μέρα πριν την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας, η πλατφόρμα μηδενίστηκε. Αντί, όμως, όπως θα περίμενε κανείς, να επανέλθει με τα μέχρι εκείνη την ώρα αποτελέσματα, η ψηφοφορία ξεκίνησε από την αρχή, με την συνέχεια ωστόσο να είναι ακόμα πιο ύποπτη.

Έτσι, σε 12 ώρες εμφανίστηκαν ξαφνικά 69.000 διαδικτυακές ψήφοι, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων προέκριναν το πορτοκαλί χρώμα, ερχόμενες σε ευθεία αντίθεση με το «κλίμα» που είχε δημιουργηθεί επί αρκετές ημέρες υπέρ του γαλάζιου χρώματος.

Το γεγονός ότι ο αριθμός των ψήφων που μαζεύτηκαν σε μόλις 12 ώρες, πλησίασαν το νούμερο που είχε συγκεντρωθεί σε διάστημα 12 ημερών, ώθησε πολλούς στην σκέψη ότι είχαν χρησιμοποιηθεί bots ώστε η ψηφοφορία να καταλήξει στο επιθυμητό και προαποφασισμένο αποτέλεσμα, δηλαδή στο πορτοκαλί χρώμα.

Για την ιστορία και μόνο αξίζει να αναφερθεί το τελικό αποτέλεσμα που δημοσιοποίησε η Αττικό Μετρό, το οποίο ήταν το εξής: πορτοκαλί 66% (45.822 ψήφοι)γαλάζιο 20% (13.922 ψήφοι) και γκρι 14% (9.602 ψήφοι).

Όταν λοιπόν ακολουθείται τέτοια μέθοδος για να ληφθεί εντελώς «αυτόβουλα» μία απόφαση για το χρώμα ενός συρμού, αντιλαμβάνεται κανείς τι μπορεί να συμβεί «τυχαία», όταν «παραγγέλνεται» ένα Γκάλοπ για λογαριασμό ενός πολιτικού συνδυασμού, ή ενός υποψήφιου Δημάρχου, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση των υποψηφίων Δημάρχων Λαγκαδά.

Ας αφήσουμε τις εικόνες να μιλήσουν μόνες τους. Έχουν τραβηχτεί με διαφορά 24 ωρών .

 

Πρέπει να γίνει κατανοητό από τον αναγνώστη, αλλά και από τον κάθε υποψήφιο ότι ο δρόμος για τον δημαρχιακό θώκο περνάει μέσα από την κάλπη, και όχι μέσα από τις frontpage των διαδικτυακών ΜΜΕ. έχοντας δεκανίκι τις κατά παραγγελία δημοσκοπήσεις, με την βοήθεια των έμμισθων δημοσκόπων….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12 + ten =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.