Ράδιο αρβύλα ή πραγματικότητα το πρόστιμο των 450 ευρώ στις πινακίδες;

pinakidesΤις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί σε αρκετές ιστοσελίδες η είδηση ότι θα πληρώσουν πρόστιμο (!) 450 ευρώ όσοι καταθέτουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας. Δεν το πιστεύουμε. Μια ψευδή είδηση και κυρίως είδηση που έχει σχέση με την τσέπη μας, αναμεταδίδεται αστραπιαία στο διαδίκτυο. Εμείς την αναδημοσιεύουμε για να επισημάνουμε την επικινδυνότητα αναμετάδοσης μιας ψεύτικης είδησης περιμένοντας μια επίσημη ανακοίνωση επιβεβαίωσης ή διάψευσης.

Καμία ιστοσελίδα απ όσες αναμεταδίδουν την είδηση δεν αναφέρει την επίσημη πηγή της πληροφορίας και μάλιστα μια δυο απ αυτές διαγράψανε ήδη την σελίδα της είδησης. Ράδιο αρβύλα ή πραγματικότητα; Θα δείξει.

Διαβάζουμε λοιπόν έκπληκτοι τα παρακάτω:

Στο απόσπασμα μπαίνουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού οι οποίοι καλούνται να βγάλουν το φίδι από την τρύπα και να ξελασπώσουν την κυβέρνηση και την ανικανότητά της να συλλέξει έσοδα για τα κρατικά ταμεία. Τώρα λοιπόν σχεδιάζεται και… πρόστιμο για όσους δεν έχουν να εξοφλήσουν τα τέλη κυκλοφορίας.

Τα τελευταία χρόνια κάθε τέλος του έτους στις εφορίες γινόταν ένα λαϊκό προσκύνημα από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι αδυνατώντας να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας τους, παρέδιδαν πινακίδες. Αυτό φέτος ίσως αποφευχθεί καθώς η κυβέρνηση σκέφτεται ένα ρηξικέλευθο τρόπο προκειμένου να μην μειωθούν τα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Πολύ απλά όποιος θέλει να καταθέσει πινακίδες θα πληρώνει… πρόστιμο!

Ναι, καλά διαβάζετε. Μπροστά στο ενδεχόμενο τρύπας στον στόχο της συλλογής 300-350 εκατ. ευρώ που έχει θέσει η κυβέρνηση, τώρα θέτει αντικίνητρα για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Έτσι όποιος έχει την δυνατότητα, θα πληρώσει τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, ενώ όποιος δεν έχει, θα πληρώσει ένα πρόστιμο της τάξεως 300-450 ευρώ προκειμένου να μπορέσει να καταθέσει τις πινακίδες του.

Έτσι για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ).

Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

eighteen + thirteen =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.