Στα “μαχαίρια” οι δήμοι Λαγκαδά και Ωραιοκάστρου

οασθ2Με αφορμή την τελευταία απόφαση του Γενικού Διευθυντή του ΟΑΣΘ (4427/20-3-2015) για την τροποποίηση της ακολουθούμενης έως σήμερα διαδρομής της γραμμής κορμού Νο 83 του Δήμου Λαγκαδά με εκτροπή, ώστε να εξυπηρετήσει αίτημα του Δήμου Ωραιοκάστρου, ο Δήμος Λαγκαδά εκφράζει την αντίθεσή του και ζητά την άμεση επαναφορά του δρομολογίου στην πρωτύτερη κατάσταση.

Η γραμμή express εξυπηρέτησης Νο 83 είναι ένα κεκτημένο στρατηγικής σημασίας για τον Δήμο Λαγκαδά. Σεβόμαστε τις ενέργειες της Διοίκησης του Δήμου Ωραιοκάστρου για τα ζητήματα εξυπηρέτησης των Δημοτών του, αλλά θεωρούμε πως για την εξυπηρέτησή τους θα έπρεπε να αναζητηθούν από τον ΣΑΣΘ και τον ΟΑΣΘ διαφορετικοί τρόποι επίλυσης που δεν θα συνδέονται με την επιβάρυνση της εξυπηρέτησης των δημοτών του Δήμου Λαγκαδά. Σε κάθε περίπτωση και για λόγους αυτοδιοικητικής δεοντολογίας ο Δήμος Ωραιοκάστρου αλλά και οι εμπλεκόμενοι Φορείς όφειλαν να ενημερώσουν έγκαιρα τον Δήμο Λαγκαδά για τις όποιες ενέργειες συνδέονται και θίγουν άμεσα την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Δήμου Λαγκαδά.

Με την κοινοποίηση της τροποποίησης του ΣΑΣΘ (347/03-03-2015, με ημερομηνία παραλαβής από τον Δήμο Λαγκαδά στις 11-03-2015), ο Δήμος Λαγκαδά εξέφρασε άμεσα και εγγράφως (8451/13-03-2015) τις ενστάσεις του στον ΣΑΣΘ και τον ΟΑΣΘ, ενώ ακολούθησαν και προφορικές διαμαρτυρίες της Διοίκησης του Δήμου Λαγκαδά στον ΣΑΣΘ για τον μονομερή τρόπο λήψης της, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση ή διαβούλευση με την Διοίκηση του Δήμου.

Επισημαίνεται ότι υπήρξαν ήδη από τον Φεβρουάριο του 2015 και έγγραφες επιφυλάξεις του ΟΑΣΘ προς τον ΣΑΣΘ για την προτεινόμενη εκτροπή. Χαρακτηριστικά, στο υπ. αριθμ. 2590/3-2-2015 έγγραφο του ΟΑΣΘ προς τον ΣΑΣΘ αναφέρεται: «…Παρόλα αυτά, λόγω της μεγάλης πληρότητας της γραμμής 83, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής, υπάρχει το ενδεχόμενο της αδυναμίας μετεπιβίβασης όλων των επιβατών από την γραμμή Νο 84.»

Κατά συνέπεια και έχοντας ως δεδομένα ότι η γραμμή Νο 83:

1.   Είναι γραμμή κορμός για την εξυπηρέτηση των δημοτών μας από τον Λαγκαδά προς την Θεσσαλονίκη και σύμφωνα με προγενέστερες διαβουλεύσεις δεν δύναται να τροποποιηθεί η διαδρομή της.

2.   Εξυπηρετεί μέσω ανταποκρίσεων των υπολοίπων γραμμών (τοπικών γραμμών του μετακινούμενου πληθυσμού και δρομολογίων σύνδεσης των Δημοτικών μας Ενοτήτων) μετακινούμενο πληθυσμό όλου του Δήμου Λαγκαδά από και προς την πόλη της Θεσσαλονίκης, επιβαρύνοντας αρκετά τα υφιστάμενα δρομολόγια.

3.   Είναι ήδη επιβαρυμένη σχετικά με την επιβατική κίνησή της όπως αυτή καταγράφεται κατά τις ώρες αιχμής (αυτό επισημαίνεται και στο υπ. αριθμ. 2590/3-2-2015 έγγραφο του ΟΑΣΘ προς τον ΣΑΣΘ),

ο Δήμος Λαγκαδά εκφράζει την αντίθεσή του και ζητά την άμεση επαναφορά του δρομολογίου στην πρωτύτερη κατάσταση.

Ήδη για το θέμα αυτό έχει προγραμματιστεί σύσκεψη με τον ΟΑΣΘ στο Δημαρχείο Λαγκαδά την Μεγάλη Τετάρτη. Στην σύσκεψη θα συζητηθούν και άλλα σημαντικά ζητήματα πύκνωσης και σύνδεσης δρομολογίων μεταξύ των Δημοτικών μας Ενοτήτων, με στόχο όλες οι ανταποκρίσεις δρομολογίων να κάνουν χρήση της στρατηγικής σημασίας για τον Δήμο μας, γραμμής express Νο 83 από τον Λαγκαδά προς την Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.

lagadasonline.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

nineteen + 18 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.