Ποιος είναι ο ποιοτικός τουρισμός και πως προσελκύεται.

erotimatikoΜία ανάλυση στο τι εννοούμε ποιοτικό τουρισμό.  Εδώ γεννιόνται δύο ερωτήσεις.

Ποιος είναι ο ποιοτικός τουρισμός και πως προσελκύεται.

Φαντάζομαι ότι ποιοτικός τουρισμός είναι αυτοί οι τουρίστες οι οποίοι ξοδεύουν περισσότερα χρήματα από τον μέσο όρο. Είναι κυρίως άνθρωποι με υψηλότερο εισόδημα και από πιο οικονομικά ανεπτυγμένες χώρες από την Ελλάδα.

Οπότε ένας προορισμός για να θεωρηθεί ότι έχει ποιοτικό κόσμο πρέπει με κάποιον τρόπο να προσελκύσει τους οικονομικά ευκατάστατους ή τους τουρίστες από πλούσιες χώρες. Με μία απλή έρευνα στο google μπορείς να μάθεις ποιες χώρες είναι αυτές.

misthoi-evropiΑπό ότι βλέπουμε από την πρώτη 20άδα των πιο πλούσιων χωρών, την περιοχή δεν την επισκέπτονται σχεδόν κανείς απ αυτές τις χώρες. Οπότε είτε έχουμε στοχεύσει σε λάθος χώρες, είτε δεν μπορούμε να προσελκύσουμε αυτόν τον κόσμο γιατί πολύ απλά δεν μπορούμε να του προσφέρουμε αυτά που θέλει.

Εδώ γεννιέται το δεύτερο ερώτημα, τι είναι αυτό που θέλει ο ποιοτικός τουρίστας.

Ξεκινώντας από τη μεταφορά, φαντάζομαι θέλει άνετη μετακίνηση με απευθείας πτήσεις. Δε νομίζω ότι θα μπει σε μία λογική αλλάζω δύο αεροπλάνα και 3 ώρες στο λεωφορείο για να φτάσω σε μια παραλία της περιοχής. Δεύτερον θέλει ποιοτικά ξενοδοχεία.

Για να μην μακρηγορώ ας δούμε και τις παροχές που θέλει ο ποιοτικός επισκέπτης και όχι μόνο.

Εκτός από τα καταλύματα και τις πτήσεις θέλει σίγουρα ποιοτικά εστιατόρια και ποιοτικά beach bar. Θέλει μαρίνα με όλες τις παροχές για το σκάφος του, δρόμους χωρίς μυρωδιές, ομπρέλες στην παραλία. Θέλει να κοιμηθεί και να ηρεμήσει χωρίς να σκάβουν τους δρόμους ή να σηκώνονται οικοδομές μέσα στην τουριστική περίοδο. Θέλει μέσα μαζικής μεταφοράς (ναι στο εξωτερικό τα χρησιμοποιεί όλος ο κόσμος) που να μην παστώνεται σαν σαρδέλα ή να παθαίνει ηλίαση όση ώρα περιμένει. Θέλει να κάνει βόλτα σε πεζόδρομους χωρίς να κινδυνεύει από μηχανάκια. Θέλει να βλέπει κάτι όμορφο και όχι μπλε – κίτρινες – κόκκινες οικοδομές, οικόπεδα σκουπιδότοπους – ασοβάτιστα κτήρια επί χρόνια. Το έχω πει και θα το ξαναπώ πολλές φορές. Χρειαζόμαστε κανονιστικές και μία επιτροπή που να τα ελέγχει. Χρειάζονται έργα υποδομής και όχι μόνο.

Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι ο προορισμός δημιουργεί τη ζήτηση και όχι η ζήτηση τον προορισμό. Βασικές αρχές marketing.

Κουκουλάκης Μάκης

Ο κ. Κουκουλάκης Μάκης είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος και Γεν. Διευθυντής του Ομίλου ξενοδοχείων PHILIAN Hotels & Resorts. Eδώ και τρία χρόνια Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου, μέλος της Επιτροπης Τουριστικής Προβολής Σκιάθου, βραβευμένος από την Unesco για την συνεισφορά του στον Ελληνικό Τουρισμό, καθώς επίσης και μέλος της επιτροπής του American College of Thessaloniki στο τμήμα Μ.Β.Α. που αφορά τον τουρισμό. Αποφοίτησε το 2002 από τον Whitefish Township High School του Michigan. To 2008 αποφοίτησε από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Θεσσαλονίκης με δύο πτυχία, ένα στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και ένα δεύτερο στο marketing.
notepaper.gr

Σημείωση volvipress.gr: Το παραπάνω άρθρο αναφέρεται στην Σκιάθο. Ουδεμία σχέση έχει με την περιοχή του Στρυμωνικού Κόλπου. Ή μήπως έχει?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

two × 5 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.