Τουρισμός 2030: Η μετάβαση του Δήμου Βόλβης στη νέα εποχή

Θ. ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ: «Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΜΕΛΛΟΝ»

Οι καλές πρακτικές και η μεθοδολογία που πρέπει να εφαρμοστεί από τους επαγγελματίες του τουρισμού στον Δήμο Βόλβης ώστε να επιτευχθεί η έμπρακτη αναβάθμιση και ουσιαστική μετεξέλιξη του τουριστικού προϊόντος σε μια περιοχή η οποία διαχρονικά επενδύει και βασίζεται οικονομικά στην τουριστική περίοδο, ήταν το θέμα της ενημερωτικής εκδήλωσης που διοργάνωσε ο κ. Θεόδωρος Καράογλου στον Σταυρό, με ομιλητή τον Υπουργό Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια.

Στο επίκεντρο της δράσης, που είχε τίτλο: «Τουρισμός 2030: Η μετάβαση του Δήμου Βόλβης στη νέα εποχή» και την παρακολούθησαν εκατοντάδες δημότες οι οποίοι γέμισαν ασφυκτικά το εστιατόριο «Καλυβιώτης»,  βρέθηκαν οι τρόποι χάραξης σύγχρονης στρατηγικής ανάπτυξης του τουρισμού στον Δήμο Βόλβης, ενώ πήραν το λόγο και τοποθετήθηκαν ο Δήμαρχος κ. Διαμαντής Λιάμας, η Πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων Ασπροβάλτας κα. Σοφία Φαρασοπούλου και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων Σταυρού κ. Κώστας Παπαζώης.

Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο κ. Καράογλου ανέφερε ότι ο τουρισμός, η «βαριά» βιομηχανία της χώρας, που τροφοδοτεί το ΑΕΠ, έδωσε και φέτος πολύτιμες ανάσες στην ελληνική οικονομία.

«Είναι υποχρέωση μας», τόνισε, «να στηριχθούμε πάνω στην εξαιρετική τουριστική χρονιά, να αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που μας προσφέρει απλόχερα ο τόπος μας, να επενδύσουμε στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και να δημιουργήσουμε άφθονες ποιοτικές θέσεις εργασίας».

Ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας σημείωσε ακόμη ότι «ο ελληνικός τουρισμός έχει παρελθόν, έχει παρόν και σίγουρα έχει ένα ακόμα πιο ελπιδοφόρο μέλλον. Είμαι βέβαιος πως το 2023 θα καταρρίψουμε τα τουριστικά ρεκόρ του 2022, προωθώντας τον 12μηνο τουρισμό και συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος».

Και πρόσθεσε: «Οφείλουμε να κεφαλαιοποιήσουμε τα θετικά της φετινής χρονιάς και να δημιουργήσουμε συνθήκες βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό πρέπει να μιλήσουμε για τη διάρκεια της τουριστικής επιτυχίας και τη μεγαλύτερη διάχυση του τουριστικού εισοδήματος. Πρέπει να βελτιώσουμε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μέσα από την επένδυση στις τουριστικές επιχειρήσεις ώστε το προϊόν να μην είναι μονοδιάστατο».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η «συνταγή» της επιτυχίας βασίζεται στο δίπτυχο: ισχυρό τουριστικό brand name και εμπέδωση αισθήματος ασφάλειας στις διεθνείς αγορές.

«Έτσι μπορούμε να καταταχθούμε μεταξύ των πλέον κερδισμένων προορισμών ανά τον κόσμο. Κάθε τουριστικός προορισμός έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει τη δική του μοναδική τουριστική αλυσίδα αξίας και εμπειριών. Ο Δήμος Βόλβης μπορεί να διαμορφώσει το δικό του αναπτυξιακό μονοπάτι», κατέληξε.

Στη δυναμική της ευρύτερης περιοχής και τις προοπτικές της εστίασε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας. Όπως είπε: «Η περιοχή είχε 100% πληρότητα και ενδείκνυται ως εναλλακτικός προορισμός. Αξιοποιούμε τους πόρους από το RRF για έργα υποδομών στο Δήμο Βόλβης με έμφαση στον ιαματικό τουρισμό».

Επίσης τόνισε ότι ο Δήμος Βόλβης είναι ιδιαίτερος, ξεχωριστός και όμορφος, ενώ αναφέρθηκε εκτενώς στα βήματα που πρέπει να γίνουν με στόχο την προσέλκυση τουριστών από κάθε γωνιά της Ευρώπης.

«Πιστεύω», συνέχισε ο Υπουργός Τουρισμού, «ότι ο Δήμος Βόλβης έχει πολλές δυνατότητες. Τίποτα δεν μπορεί να γίνει εύκολα. Πολλά μπορούν να γίνουν με σκληρή δουλειά. Στόχος είναι να βελτιωθεί η ζωή των συμπολιτών μας. Να υπάρχει σεβασμός στις αξίες που πρεσβεύουμε, να υπάρχει σεβασμός σε όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης ζωής είτε είναι η υγεία, είτε η παιδεία, είτε η οικονομία. Άρα πρέπει να προχωρήσουμε μαζί. Να προσφέρουμε καθαρές παραλίες, καλύτερες υποδομές, ευανάγνωστο τουριστικό προϊόν, να γίνουν επενδύσεις με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα της περιοχής, στη μοναδικότητα της και στην ιδιαίτερη φιλοξενία που προσφέρει στους τουρίστες».

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Βόλβης, κ. Διαμαντής Λιάμας, παρατήρησε ότι «οι τοπ τουριστικοί προορισμοί στη χώρα μας ήδη δείχνουν σημάδια κορεσμού. Ίσως έφτασε η στιγμή να προβάλλουμε περισσότερο στο εξωτερικό και άλλα αξιόλογα σημεία της πατρίδας μας όπως είναι και ο Δήμος Βόλβης. Ελπίζουμε ότι η περιοχή μας και το ελκυστικό τουριστικό προϊόν θα έχει τύχει ακόμα μεγαλύτερης στήριξης στο πεδίο της προβολής της Ελλάδος στο εξωτερικό μέσα από τις επιτυχημένες καμπάνιες του υπουργείου Τουρισμού. Για εμάς ο τουρισμός είναι το μέσο που θα πάει τον τόπο μας ψηλά. Γι’ αυτό και αποτελούν προτεραιότητά μας οι δράσεις για τον τουρισμό».

Παίρνοντας το λόγο η Πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων Ασπροβάλτας κα. Σοφία Φαρασοπούλου δήλωσε ότι «η περιοχή μας έχει πολλά πλεονεκτήματα προκειμένου να γίνει ακόμα καλύτερη. Είμαστε σε ένα σημείο που οι αποστάσεις από Θεσσαλονίκη και Καβάλα είναι περίπου μια ώρα και μπορεί ο κάθε επισκέπτης της περιοχής μας να επισκεφθεί και άλλα σημεία περιμετρικά», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Τέλος, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Δωματίων Σταυρού κ. Κώστας Παπαζώης, εξήγησε ότι η προσπάθεια για προσέλκυση τουριστών είναι μια δυναμική διαδικασία. «Η προσπάθεια μας για την προσέλκυση τουριστών δεν σταματά. Συνεχίζεται με διαδικτυακές καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχοντας πληροφορίες στους επισκέπτες για να ξέρουν τι μπορούν να δουν στην περιοχή μας».

Για το Γραφείο Τύπου

Χρήστος Τσαλικίδης

2310 525545

6945 240224

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

nineteen + twelve =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.