Ένας μαθητής: “Είναι κρίμα να προσπαθείς και να μην αποδίδεις στις Πανελλήνιες 2019”

Με αφορμή της πανελλήνιες εξετάσεις του 2019 θα ήθελα να εκφράσω και εγώ τη γνώμη μου πάνω σε αυτό το θέμα.

Αρχικά να πω πως έδινα και εγώ φέτος στην θετική κατεύθυνση με μαθηματικά για δεύτερη μάλιστα φορά. Στις πανελλήνιες του 2018 δεν τα πήγα τόσο καλά όσο θα ήθελα για  διάφορους λόγους και τελικά δεν πέρασα εκεί που στόχευα. ‘Όμως παρά την τόση κούραση από εκείνη την τόσο απαιτητική χρονιά και την αρκετά καλή σχολή που είχα εξασφαλίσει αποφάσισα να ξαναπροσπαθήσω γιατί είχα έναν στόχο και πίστευα πως με περισσότερη προσπάθεια και αισιοδοξία θα μπορούσα τελικά να πετύχω αυτό που θέλω.

Φέτος έκανα πραγματικά μεγάλη πρόοδο σε όλα τα μαθήματα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος από την πρόοδο αυτή αν και δεν ήμουν άριστος  μαθητής, ήμουν σε ένα αρκετά καλό επίπεδο. Δυστυχώς όμως παρά την τόση προσπάθεια ειδικά στη φυσική και την χημεία δεν κατάφερα να αποδώσω τόσο όσο μπορούσα λόγω της πολυπλοκότητας, της αρκετά αυξημένης δυσκολίας των θεμάτων που όλοι μας αντιμετωπίσαμε.

Μετά από τα δύο αυτά διαγωνίσματα υπήρξε αισθητά μεγάλη απογοήτευση μετά από τέτοιο άγχος, μετά από τόσο διάβασμα μετά, από τόσες ασκήσεις, μετά από τόση κούραση και προσπάθεια, καταστρέφονται όλα μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα μόνο και μόνο επειδή μερικοί ‘’επιστήμονες’’ αποφάσισαν να μην γράψει μια μεγάλη μερίδα μαθητών, χωρίς βέβαια να τους ενδιαφέρει τι τραβήξαμε όλοι εμείς.

Θεωρώ πως πολλά παιδιά βρέθηκαν στη θέση αυτή φέτος και μπορούν να ταυτιστούν με αυτό. Να ξέρετε μόνο αυτό, μην το βάζετε κάτω και μην απογοητεύεστε, δεν εξαρτάται μόνο από εσάς μια καλή επίδοση στις εξετάσεις, αλλά και από τον παράγοντα της τύχης και φυσικά από τους ‘’φωστήρες’’, οι οποίοι βάζουν τα θέματα. Το σημαντικότερο είναι βέβαια να είστε εντάξει με τον εαυτό σας σε ότι έχει να κάνει με την μελέτη και το διάβασμα σας, από εκεί και πέρα, ανάλογα, με τον χαρακτήρα και την ψυχική δύναμη του καθενός προχωράτε μπροστά.

Εγώ απλά αναρωτιέμαι για ποιον λόγο καταστρέφουν έτσι πάρα πολλούς μαθητές του 2ου  πεδίου, το οποίο κατά τη γνώμη μου απαιτεί και το περισσότερο διάβασμα καθώς σχεδόν τίποτα δεν είναι προκαθορισμένο. Πραγματικά είναι κρίμα τόσοι μαθητές να μην ανταμείβονται για την προσπάθεια τους. Απορώ πραγματικά ποιος άραγε έχει να κερδίσει από όλο αυτό;

…..Ένας μαθητής

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ  2019-06-19, ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

sixteen − 12 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.